Тра
16
Прокоментуй!

“1С” запускає цілий ряд хмарних продуктів

"1С" починає роздавати хмарні версії своїх найбільш популярних продуктів з власного дата-центру. Їх ціна порівнянна з вартістю обслуговування аналогічних рішень з "коробки".

З 17 травня повинна стати доступна для замовлення хмарна версії платформи "1С: Підприємство 8" – "1С: Підприємство 8 через інтернет", повідомила компанія. Вона буде включати рішення "1С: Бухгалтерія 8", "1С: Управління невеликою фірмою 8", "1С: Бухгалтерія державної установи" і "1С-Камін. Зарплата". Сервіс розташується за адресою 1cfresh.com.

Хмарні рішення будуть виглядати в браузері так само як коробкові, і робота з ними буде однаковою, каже глава "1С" Борис Нуралієв. Він також зазначає, що компанія не збирається протиставляти "коробки" і хмарні рішення, а просто надає користувачам ще один варіант роботи зі звичними програмами.

Нуралієв зазначає, що сервіс, в першу чергу, розрахований на підприємства з невеликою кількістю користувачів, яким досить типового функціоналу. Ціни на підключення до сервісу повинні відповідати цінам на інформаційно-технологічне обслуговування рішень "1С". Зокрема, буде доступно два основних тарифних плани: "Проф" і "Техно". Перший з них включає передплату на 3, 6 або 12 місяців і дозволяє працювати в будь-яких додатках без обмеження кількості баз не більше п'яти користувачам одночасно. Другий – підписку на 6 або 12 місяців для роботи в одній інформаційній базі лише до двох користувачів одночасно.

Передплату на хмарний сервіс "1С" здійснюватимуть партнери компанії, що мають статус "1С: Центр мережевий компетенції", а в їх обов'язки буде входити навчання клієнтів роботі з рішеннями, їх консультування, включаючи першу лінію техпідтримки, і ряд інших сервісів. За словами Нуралієва, інтерес до послуг з передплати показали кілька десятків партнерів компанії. Ряд з них протягом останніх семи місяців надавали цей сервіс своїм клієнтам в тестовому режимі на безкоштовній основі.

За даними  saasworld.ru

Тра
15
Прокоментуй!

Бізнес “у хмарах”. Не тільки про ІТ

Райдужні мрії з організації власної справи індивідуумів, які не бажають більше працювати на дядю, часто розбиваються вщент об сувору російську дійсність. Ніби й ідеї є, і однодумці підібралися, і бажання б'є через край. Тільки от приступаючи до реалізації задуманого, новоявлені підприємці стикаються з проблемами, створюваними розміром бюджету, заздалегідь визначеного для реалізації процесу організації, запуску та функціонування бізнесу.

Крім організаційних витрат у процесі запуску підприємства виникають додаткові витрати, пов'язані з орендою приміщення для офісу і його функціонування, витрати на організацію та супровід ІТ-інфраструктури бізнесу, витрати на маркетинг, витрати на персонал і т.д., які, в результаті, можуть виявитися більше, ніж передбачалося раніше.

Чи є можливість мінімізувати ці витрати на початковому етапі організації власного бізнесу та подальшого його супроводу?

Це питання все більше і більше обіймав мене останнім часом. Власне, пошук відповідей на нього і послужив відправною точкою створення проекту "Хмарний-Офіс.рф". Висновками, що з'явилися в результаті функціонування якого, я і поспішаю поділитися в даній статті.

Відправною точкою реалізації бізнесу в хмарах послужила можливість використання тренда останнього часу: побудова хмарної ІТ-інфраструктури.

Особливості даної схеми побудови ІТ-інфраструктури мною були вже описані в раніше опублікованих статтях і на сайті проекту. Якщо коротко, то при організації ІТ-інфраструктури компанії в хмарах всі основні комп'ютерні компоненти (сервери, серверне програмне забезпечення і т.д.) знаходяться у сервіс-провайдера (в хмарі) і ним же обслуговуються. І все, що необхідно для спільної роботи співробітників організації – це тільки персональний комп'ютер (ноутбук, планшет), доступ в інтернет і можливість налаштування цих компонентів під специфічні завдання бізнесу.

Структура хмарного офісу

Але це все ІТ-шні викладки, а що вони дають починаючому (або не дуже) підприємцю на практиці?

Чи реально організувати і керувати роботою свого бізнесу, не звертаючись за інвестиціям до бізнес-акулам, спираючись тільки на початковий капітал і на свої ділові якості?

Чи є хоча б один позитивний момент в організації хмарного офісу, не стосується безпосередньо питань інформаційних технологій, який здатний істотно скоротити витрати працюючих бізнес-процесів?

Реально. Є, і не один. Про них я й хочу розповісти в продовженні до даного посту. І робити я це буду, грунтуючись на власному досвіді, бо ми вже побудували свій хмарний офіс.

P.S. Відразу зазначу, що всі висновки в даному циклі постів більшою мірою відносяться до підприємств малого бізнесу. Що жодним чином не накладає ніяких обмежень на можливість знайомства з цими матеріалами представників середнього і крупного бізнесу.

За даними   ibusiness.ru

Тра
15
Прокоментуй!

Запущено першу послугу національної хмарної платформи

У рамках презентації Національної хмарної платформи О7 на виставці «Связь-Експокомм-2012» компанії «Ростелеком», Microsoft і «1С» представили хмарну послугу «O7.Бізнес», один з перших хмарних сервісів, доступних користувачам Національної хмарної платформи вже сьогодні.

Цей сервіс призначений для підприємств малого та середнього бізнесу, бюджетних установ, а також органів державної влади та місцевого самоврядування. Він дозволяє організаціям досягати суттєвої економії на утриманні власної ІТ-інфраструктури.

Користувач сервісу отримує можливість автоматизувати відразу кілька найважливіших бізнес-процесів: бухгалтерський облік, ведення клієнтської бази, аналіз продажів, документообіг, логістику та комунікації. Більш того, сервіс «O7.Бізнес» забезпечує користувача сучасним набором інструментів по роботі з документами та управління комунікаціями від Microsoft, що включає:

  • Засоби для роботи з документами в знайомих форматах Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint, Microsoft OneNote;
  • Корпоративну електронну пошту бізнес-класу з функціями календаря, завдань, синхронізацією контактів та можливістю організації спільної роботи на базі Microsoft Exchange; ·
  • Корпоративний портал для спільної роботи на базі Microsoft SharePoint.
  • В рамках «О7.Бізнес» можливий доступ до прикладних рішень сервісу «1С: Підприємство 8 через Інтернет»:
  • 1С: Бухгалтерія державної установи 8;
  • 1С: Бухгалтерія 8;
  • 1С: Управління невеликою фірмою 8;
  • 1С-КАМІН: зарплата (зарплата і кадри приватного підприємства).

«Для« Ростелекома »хмарні обчислення – це не данина моді, а реальність, повсякденна робота. Ми вважаємо, що завдяки цим технологіям ми можемо здійснити прорив за всіма основними напрямками інформатизації нашої країни і отримати конкурентну перевагу в світовому масштабі. Я впевнений, починання "Ростелекома" незабаром змінять країну! Нам дуже приємно, що нашими партнерами в цьому русі вперед виступають провідні світові та російські розробники програмного забезпечення, такі як Microsoft і «1С» », – зазначив Олексій Нащокін, віце-президент з інноваційного розвитку ВАТ« Ростелеком ».

Угода про наміри щодо співпраці в галузі побудови національної відкритої платформи для надання хмарних сервісів в Росії було підписано «Ростелекомом», Microsoft і «1С» у вересні 2011 року в рамках Сочинського економічного форуму.

Спільні зусилля компаній з розвитку хмарних сервісів в Росії увінчалися успіхом: послуга «O7.Бізнес» стала результатом заявленого співробітництва.

«Національна хмарна платформа – це один з наймасштабніших російських хмарних проектів. Важко переоцінити її роль у розвитку та популяризації хмарних сервісів в нашій країні – в справі, якому наша компанія приділяє велику увагу в усьому світі, – підкреслив Микола Прянішніков, президент компанії Microsoft в Росії. – Ми зі свого боку будемо розвивати співпрацю з «Ростелекомом» і впевнені, що міжнародний досвід нашої компанії з побудови хмари допоможе оператору створювати нові сервіси, які відповідають вимогам стрімко мінливого бізнес-оточення і потребам державних органів ».

Борис Нуралієв, директор фірми «1С»: «Ми вважаємо можливим істотне зростання інтересу російських підприємств і організацій до переходу на« хмарну »модель автоматизації. «1С» враховує це в своїй стратегії і інтенсивно розвиває платформу «1С: Підприємство 8» – реалізовані в ній технології сьогодні забезпечують практично однакову для користувача роботу наших програмних рішень для управління та обліку як в звичайному режимі, так і в якості «хмарних» сервісів . Такий підхід дозволить «Ростелекому» ефективно надавати російським державним установам і комерційним підприємствам широко відомі і улюблені користувачами рішення «1С» на національній хмарної платформі ».

Доступ до хмарному сервісу «O7.Бізнес» вже сьогодні може здійснюватися з різних пристроїв, в тому числі і смартфонів. Надалі сторони планують розвивати послугу таким чином, щоб вона відповідала знову виникають потребам державних і комерційних організацій.

За  даними  saasworld.ru

Недавні записи

Архів