Бізнес “у хмарах”. Не тільки про ІТ

Райдужні мрії з організації власної справи індивідуумів, які не бажають більше працювати на дядю, часто розбиваються вщент об сувору російську дійсність. Ніби й ідеї є, і однодумці підібралися, і бажання б'є через край. Тільки от приступаючи до реалізації задуманого, новоявлені підприємці стикаються з проблемами, створюваними розміром бюджету, заздалегідь визначеного для реалізації процесу організації, запуску та функціонування бізнесу.

Крім організаційних витрат у процесі запуску підприємства виникають додаткові витрати, пов'язані з орендою приміщення для офісу і його функціонування, витрати на організацію та супровід ІТ-інфраструктури бізнесу, витрати на маркетинг, витрати на персонал і т.д., які, в результаті, можуть виявитися більше, ніж передбачалося раніше.

Чи є можливість мінімізувати ці витрати на початковому етапі організації власного бізнесу та подальшого його супроводу?

Це питання все більше і більше обіймав мене останнім часом. Власне, пошук відповідей на нього і послужив відправною точкою створення проекту "Хмарний-Офіс.рф". Висновками, що з'явилися в результаті функціонування якого, я і поспішаю поділитися в даній статті.

Відправною точкою реалізації бізнесу в хмарах послужила можливість використання тренда останнього часу: побудова хмарної ІТ-інфраструктури.

Особливості даної схеми побудови ІТ-інфраструктури мною були вже описані в раніше опублікованих статтях і на сайті проекту. Якщо коротко, то при організації ІТ-інфраструктури компанії в хмарах всі основні комп'ютерні компоненти (сервери, серверне програмне забезпечення і т.д.) знаходяться у сервіс-провайдера (в хмарі) і ним же обслуговуються. І все, що необхідно для спільної роботи співробітників організації – це тільки персональний комп'ютер (ноутбук, планшет), доступ в інтернет і можливість налаштування цих компонентів під специфічні завдання бізнесу.

Структура хмарного офісу

Але це все ІТ-шні викладки, а що вони дають починаючому (або не дуже) підприємцю на практиці?

Чи реально організувати і керувати роботою свого бізнесу, не звертаючись за інвестиціям до бізнес-акулам, спираючись тільки на початковий капітал і на свої ділові якості?

Чи є хоча б один позитивний момент в організації хмарного офісу, не стосується безпосередньо питань інформаційних технологій, який здатний істотно скоротити витрати працюючих бізнес-процесів?

Реально. Є, і не один. Про них я й хочу розповісти в продовженні до даного посту. І робити я це буду, грунтуючись на власному досвіді, бо ми вже побудували свій хмарний офіс.

P.S. Відразу зазначу, що всі висновки в даному циклі постів більшою мірою відносяться до підприємств малого бізнесу. Що жодним чином не накладає ніяких обмежень на можливість знайомства з цими матеріалами представників середнього і крупного бізнесу.

За даними   ibusiness.ru

Прокоментувати

Недавні записи

Архів