Що таке ІТ-аутсорсинг?
Говорячи енциклопедичною мовою аутсорсинг – це організаційне рішення, передача сторонньому підряднику деяких бізнес-функцій або частин бізнес-процесу підприємства.
Сама суть аутсорсингу полягає в розподілі функцій бізнес-системи у відповідності з принципом “залишаю собі лише те, що можу робити краще, ніж інші; передаю зовнішньому виконавцеві те, що він робить краще за інших”.
Є декілька причин, через які компанії використовують аутсорсинг:
- зростаюче ускладнення бізнес-процесів;
- прагнення отримати максимальну якість виконання бізнес-функцій, скоротивши при цьому власні витрати;
- можливість звільнити ресурси та зосередитися на основній діяльності компанії.
ІТ-аутсорсинг – це передача частково або повністю функцій, що пов’язані з інформаційними технологіями, спеціалізованій компанії, а саме:
- повне сервісно-технічне обслуговування ІТ-інфраструктури (обчислювальної техніки, мережевого обладнання, оргтехніки, мініАТС тощо);
- проектування та розробка автоматизованих бізнес-систем з подальшим постійним вдосконаленням та обслуговуванням (наприклад, впровадження інформаційних баз даних, систем управління та обліку, впровадження новітніх технологій в ІТ-інфраструктуру);
- створення, обслуговування та підтримка web-серверів;
- управління інформаційними системами.
ІТ-аутсорсинг можна поділити на три типи:
- професійний (аутсорсер має спеціалістів вищого професійного рівня, ніж наявні у Вас);
- виробничо-технологічний (аутсорсер має необхідні потужності, як апаратні так і професійні);
- фінансово-адміністративний (аутсорсер може керувати деякими проектами для прискорення їх виконання та зниження собівартості).
Переваги ІТ-аутсорсингу:
- Зниження собівартості функцій, що передаються ІТ-аутсорсеру.
- Оплата послуг аутсорсера у 3-4 рази нижча за штатну оплату праці професійного системного адміністратора.
- Підвищення якості та надійності виконання переданих на аутсорсинг функцій.
Аутсорсер та його фахівці мають великий досвід. Важко знайти такого системного адміністратора, який би відмінно орієнтувався у всіх тонкощах налаштування комп’ютерів та серверів та одночасно був би здатний здійснити ремонт апаратної частини, прокласти мережу, налаштувати офісну міні-АТС, заправити картридж для принтера, розібратися в бухгалтерських програмах, різноманітних інтернет-технологіях тощо. У аутсорсера працюють фахівці з різними спеціалізаціями, відповідно проблема у будь-якій галузі ІТ буде вирішена колегіально, швидко та якісно.
Відсутність необхідності розширення штату компанії у галузі, в якій працює аутсорсер.
Аутсорсер має достатню кількість кадрових ресурсів для повного забезпечення Ваших вимог та потреб.
Скорочення поточних видатків, пов’язаних з функцією, яку виконує аутсорсер.
Оскільки відпадає потреба організовувати окремі робочі місця для сфери ІТ, то має місце економія як на фізичних аксесуарах робочих місць ІТ-фахівців (стіл, комп’ютер, канцтовари тощо), так і на фонді оплати праці, оскільки відпадає потреба у відрахуваннях з фонду оплати праці ІТ-фахівцям.
Таким чином, ІТ-аутсорсинг дозволяє компанії-замовнику зменшити витрати на інформаційні технології та концентрувати наявні ресурси на забезпечення основних бізнес-процесів.
Недавні записи
- IBM відкриє доступ до суперкомп’ютера Watson для всіх
- Handle: блискавичне сортування вхідної пошти і керування завданнями і нагадуваннями
- Sqwiggle – система відеокомунікацій для команд , яка бореться з самотністю при віддаленій роботі
- Компанія CleanTalk завершила розробку програми для захисту сайту від спаму.
- Хмарні сервіси легко використовувати для поширення вірусів
Архів
- Листопад 2013 (3)
- Жовтень 2013 (1)
- Вересень 2013 (3)
- Серпень 2013 (4)
- Січень 2013 (7)
- Грудень 2012 (6)
- Листопад 2012 (8)
- Жовтень 2012 (4)
- Вересень 2012 (3)
- Серпень 2012 (4)
- Липень 2012 (3)
- Червень 2012 (10)
- Травень 2012 (7)
- Квітень 2012 (13)
- Березень 2012 (12)
- Лютий 2012 (6)
- Січень 2012 (15)
- Грудень 2011 (10)
- Листопад 2011 (11)
- Жовтень 2011 (10)
- Вересень 2011 (9)
- Серпень 2011 (14)
- Липень 2011 (16)
- Червень 2011 (21)
- Травень 2011 (4)
- Квітень 2011 (3)
- Березень 2011 (1)
- Лютий 2011 (3)
- Січень 2011 (2)
- Грудень 2010 (6)
- Листопад 2010 (1)
- Жовтень 2010 (6)
- Вересень 2010 (6)
- Серпень 2010 (5)
- Липень 2010 (8)
- Червень 2010 (11)
- Травень 2010 (9)
- Квітень 2010 (1)
- Березень 2010 (3)
- Лютий 2010 (3)
- Січень 2010 (5)
- Грудень 2009 (4)
- Вересень 2009 (2)
- Серпень 2009 (1)
- Травень 2009 (1)
- Квітень 2009 (1)