IBM відкриє доступ до суперкомп’ютера Watson для всіх
IBM відкриє доступ до суперкомп'ютера Watson для всіх
/ / CyberSecurity.ru / / – IBM готується до того , щоб відкрити доступ стороннім користувачам до своєї суперкомп'ютерної архітектури Watson з метою збільшення кількості додатків, що використовують можливості штучного інтелекту Watson. Нагадаємо , що Watson раніше брав участь в американському телешоу Jeopardy.
Створено суперкомп'ютер було у рамках проекту IBM Deep QA в 2011 році. Зараз у IBM говорять , що хотіли б залучити до Watson широкі кола користувачів. «Ми розробляли , вдосконалювали і доводили цю технологію до зрілості. Зараз вона стабільна і достатньо велика для того , щоб на її базі можна було створити екосистему» , – говорить Роберт Хай, технічний директор IBM Watson.
За його словами , за минулі з Jeopardy три роки комп'ютери серії Watson пройшли довгий шлях розвитку і зараз в IBM вирішили , що в нинішньому вигляді для Watson найприйнятніша сфера використання – це охорона здоров'я , так як тут є можливості і для розкриття обчислювальної , і для когнітивної і навіть для лінгвістичної складової даної машини. При цьому, в корпорації говорять, що потенційно Watson як і раніше готовий до використання і в інших областях , наприклад у промисловості.
Також за минулі три роки IBM випустила значно більш компактні версії комп'ютера. Якщо в Jeopardy брала участь версія комп'ютера з 2900 процесорними ядрами, 15 Тб оперативної пам'яті, то зараз комерційні клієнти можуть купити версію в компактному боксі з 32 ядрами , 256 Гб пам'ят, причому ці малі версії комп'ютера можна пов'язувати один з одним, створюючи обчислювальний кластер .
Є поліпшення і в програмному забезпеченні Watson, яке тепер підтримує додаткові типи документів, а також може відзначати ключові з отриманих елементів документів, щоб швидше проводити аналіз. Для користувачів IBM розробила систему тюнінгу аналізу, яка дозволить клієнту самому розставляти акценти при проведенні аналізу.
«З випадку з Jeopardy , комп'ютер отримував запит на аналіз у вигляді простого питання. У реальному світі справа йде трохи інакше: людина дає комп'ютеру велику порцію даних, які потрібно обробити і дати відповідь у вигляді чіткої фрази або підсумку обчислень» , – говорить Хай. За його словами, зараз корпорація буде віддавати пріоритет у роботі співпраці з партнерами, тоді як у більш віддаленій перспективі екосистема Watson буде доступна і індивідуальним розробникам.
Приміром , компанія Fluid веде створення Watson -сумісної програми для роздрібної торгівлі, яка працюватиме за принципом діалогу між покупцем і інтелектуальним продавцем. Є схожі розробки і для медичної сфери. Як розповіли в IBM , зараз компанія випускає готовий набір для розробників, який відкриває доступ до загальносистемному API Watson, спеціальні освітні матеріали, а в майбутньому буде відкритий і онлайн- каталог програм.
Handle: блискавичне сортування вхідної пошти і керування завданнями і нагадуваннями
Купа вхідних листів і невиконаних завдань на сьогодні? Знайоме? Розгрібати кореспонденцію і списки справ люди часто воліють за допомогою різних плагінів і додатків. Причому для поштовика використовують одне рішення , а для управління завданнями – інше. Сервіс , про який сьогодні піде мова , допоможе вам впоратися і з листуванням і з завданнями .
Знайомтеся: Handle .
Головне про Handle
Онлайн-сервіс Handle – це по суті веб -додаток для управління вхідними листами в Gmail , списками завдань і нагадуваннями . Оскільки вся робота з листами та завданнями зібрана в одному додатку , то відволікатися на різні вікна і програми не доводиться. А веб -додаток означає, що встановлювати програму -клієнт на свій комп'ютер теж не потрібно . Розробка отримала схвальні відгуки в тематичних оглядах , зроблених такими впливовими виданнями та проектами, як TIME , AppStorm і TechCrunch, що говорить багато про що .
Handle досить простий: в одному вікні зібрані пошта та завдання, а також є можливість вибрати конкретну задачу або лист в один клік і не перемикатися між вікнами.
В основі програми – ідея в максимальній простоті , про те , щоб прибрати всі непотрібні і «незграбні» елементи. Самі розробники кажуть , що в середньому офісний співробітник витрачає до 20 годин на тиждень на «розбір польотів» у пошті і в списках завдань. Вони ж вирішили все спростити і зробити максимально швидким , щоб скоротити ці витрати часу і перенаправити енергію на щось більш результативне . Над проектом зараз працює команда з більш ніж 10 осіб . На даний момент створена і настільна версія, що працює в браузері , і мобільний клієнт для айфона.
Як все влаштовано
Реєстрація в сервісі відбувалася донедавна тільки по інвайту. Але тепер можна вказати свою адресу електронної пошти – і вам приходить посилання на доступ та реєстрацію в Handle , після чого ви потрапляєте на ось таку яскраву стартову сторінку :
Далі потрібно дати Handle доступ до свого облікового запису в Gmail , щоб додаток міг керувати вашими завданнями та листами . І ось ми вже всередині:
На самому початку роботи Handle трохи «замислюється» , довантажуючи листи і синхронізуючи наявні завдання в пошті (якщо вони вже є) . А потім перед вами з'явиться вікно, розділене на кілька секцій для роботи з основною поштою , обраної кореспонденцією і завданнями :
Якщо з листами (сортування , читання , теги – ярлики , пошук і т. д.) все зрозуміло , то от питання роботи із завданнями нас зацікавив . Підтримуються гарячі клавіші , сортування завдань за списками , переміщення між списками , позначки про зроблене. Є також вкладка Projects, куди поміщається листування і завдання, пов'язані з конкретним проектом :
В принципі нічого зайвого тут немає: тільки прийом та сортування пошти , присвоєння їй статусу в задачах або проектах , робота з поштою за допомогою гарячих клавіш. Лаконічність і простота Handle начебто підкуповують … але дещо тут не працює так , як очікувалося.
Плюси і мінуси
Почнемо з хорошого. Ось що Handle вміє і демонструє відразу ж :
- Лаконічний дизайн та швидке налаштування ;
- Підключення до 10 поштових скриньок Gmail , швидкий доступ до пошти на будь-якому з адрес шляхом перемикання між ними;
- Списки завдань і проектів , які завжди під рукою;
- Єдина кнопка для створення нових завдань і листів ;
- Синхронізація з Gmail у веб -інтерфейсі ( для листів , створених у Handle , з'явиться окрема папка у веб -версії основний пошти);
- Мобільне нативне програма для тих , хто звик і в дорозі займатися справами .
А тепер перейдемо до ложки дьогтю :
- Додаток тільки для iPhone , чи буде щось для власників Android ( враховуючи , що сервіс спочатку створювався для менеджменту листів і завдань в Gmail , це було б більш ніж логічно ) – поки невідомо ;
- Російської чи української мови в інтерфейсі немає ;
- Окрім папки вхідних листів , доступу до старої поштою немає: а значить , якщо треба буде щось відшукати в архівній листуванні до того моменту , як ви підключили Handle – у вас виникнуть проблеми ;
- Вельми базова функціональність в настільній версії , яка до того ж має спірний з точки зору зручності інтерфейс ( я з незвички часто плутаюся , і ті ж Mail для OS X або Mailbox для iOS здаються мені набагато зручніше) .
Висновки
Що ж ми отримуємо в результаті? Помічника для роботи з вхідною поштою і завданнями. Handle дозволяє дійсно швидко розбирати листи і одночасно керувати простим списком завдань і нагадуваннями . Ми не ризикнемо рекомендувати цей сервіс в якості заміни повноцінного поштового сервісу . Враховуючи , що автор цього огляду працює в 5 різних командах над 5-7 різними проектами , обмежена функціональність Handle робить його вельми сумнівним вибором в якості поштового клієнта . Але , очевидно , розробники і не задумували Handle як поштовий клієнт , це, швидше , інструмент підвищення продуктивності.
За даними internetno.net
Sqwiggle – система відеокомунікацій для команд , яка бореться з самотністю при віддаленій роботі
Cамий головний бич в роботі віддалених команд – навіть не ризик прокрастинації або труднощі узгодження завдань. Найбільша проблема – вибрати єдину платформу для постійної комунікації , постановки завдань і курування проектів . У рунеті популярні одні рішення , на Заході – інші; великі корпорації роблять ставки на закриті рішення і складні платформи , стартапи винаходять свої невеликі інструменти або використовують умовно – безкоштовні рішення начебто Basecamp , Asana , Trello . Але у всіх цих інструментах не вистачає чогось . Багато з тих , хто працює віддалено , хотіли б більш тісного спілкування з колегами ; адже це одна з переваг офісної роботи – можливість бути серед людей- однодумців. Чи допоможе постійно перебувати в контакті з колегами герой сьогоднішнього огляду « інтернетних штучок » ? Давайте подивимося .
Головне про проект
Sqwiggle – проект , який надає собою платформу для синхронної комунікації розподіленої команди. Відбувається все в одному вікні в форматі відеочату. Збоку « біжать » коментарі і можна стежити за основними завданнями .
Підключення при цьому активно весь день , завдяки чому в реальному часі можна стежити за тим , хто є на місці , а кого ні (можна ставити статуси доступності або зайнятості).
Як це працює
У вас відкривається вікно для командної роботи. Можна використовувати веб -додаток або рідний клієнт (правда , розробники чесно попереджають , що у користувачів OS X можуть бути труднощі з налаштуванням мікрофону) . Для початку обговорення в відеочаті достатньо клікнути по фотографії учасника команди . Щоб задіяти в розмові кілька людей , треба просто клікнути по них всім.
У програмі передбачено кілька « робочих кімнат » для різних відділів , команд або груп користувачів. Стане в нагоді ця функція тим , у кого команди дуже великі . Перемикатися між « кімнатами » у Sqwiggle можна в один клік.
Командна робота , природно, не складається тільки в чатах і відеоконференціях . Тому в платформу додана можливість ділитися з іншими учасниками вашої команди посиланнями , фрагментами коду , фотографіями , відеороликами та статусом проекту.
Панель налаштувань знаходиться праворуч у кутку , почати можна з заповнення всіх контактних даних та базових налаштувань , потім перейти до решти вкладках для командної роботи:
Розширена система оповіщень про різні активностях і діях колег у загальній стрічці тут теж є:
Для початку роботи достатньо запросити по електронній пошті всіх членів вашої команди чи співробітників, що працюють над проектом :
Надається все це небезкоштовно (хоча тестовий період безкоштовного використання є : щоб ви встигли спробувати і прийняти рішення , чи підходить вам ця платформа для комунікацій) . Ціна використання Sqwiggle – $ 9 за одного учасника на місяць. Якщо у вас команда з трьох програмістів , одного менеджера і одного СЕО , то на місяць сервіс зажадає з вашої кишені $ 45, а за колектив з десяти осіб доведеться викласти вже $ 90 щомісяця ( що більше $ 1 тис. на рік і ставить під сумнів доцільність такого інструменту для використання в стартапі , у якого немає інвесторських грошей , наприклад) . Оплатити послуги можна за допомогою прив'язаної в облікового запису банківської карти , хоча є і можливість відправки інвойсів . Ціну обіцяють не підвищувати в найближчому майбутньому.
Плюси і мінуси
З одного боку, у Sqwiggle є свої позитивні сторони , властиві платформам для спільної роботи :
– Постійні відеоконференції і чати для різної кількості користувачів (від двох чоловік до великої команди в десятки різних співробітників ) ;
– Можливість підключитися до спілкування з будь-яким працівником в один клік ;
– Захищене з'єднання SSL ;
– Низьке завантаження каналу в режимі бездіяльності ;
– Обслуговування без договорів і контрактів , передплату можна анулювати у будь-який час ;
– Проста модель оплати ( пропорційно числу користувачів) , можливість повернути гроші і розвинена техпідтримка.
Але є і погані новини :
– Немає підтримки російської мови : змиритися можна , але хотілося б за $ 9 на людину побачити і адаптований інтерфейс;
– Можливі проблеми при налаштуванні нативного « яблучного » клієнта для ноутбуків і комп'ютерів (чесно попереджають самі автори платформи );
– Веб -версія додатка несумісна з Safari ( в 2013 році несумісність з нативним « маковським » браузером викликає подив ) ;
– Порівняно висока вартість річної передплати для команди від 10 до 20 осіб ( 90-180 доларів щомісяця – забагато для стартапу за наявності низки конкурентних продуктів і систем управління завданнями , за наявності того ж Skype в кінці кінців) .
Вердикт
Sqwiggle – неоднозначна платформа для командної роботи. З одного боку , у цього проекту є відеочати, стрічка оновлень, постановка завдань , пересилання скріншотів , відео- та аудіо – файлів; та сервіс дозволяє створити свого роду віртуальний офіс , в якому всі співробітники можуть бачити і чути один одного протягом усього робочого дня . З іншого боку, у Sqwiggle порівняно висока помісячна вартість для великих команд , веб – версія працює не у всіх браузерах , є складнощі при роботі в OS X. Вибирати вам цю платформу в якості основного інструменту для постановки завдань та командної роботи ? Швидше за все , немає. У сукупності з ціною і недоліками , продовжуємо дивитися в бік Asana , Basecamp , Trello , навіть того ж « Мегаплан » і TeamLab . Але якщо ваша команда розкидана по всій країні або навіть по всьому світу , то , можливо , Sqwiggle допоможе згуртувати її , імітуючи роботу в сьогоденні офісі , коли колеги мають постійний візуальний контакт.
За даними internetno.net
Недавні записи
- IBM відкриє доступ до суперкомп’ютера Watson для всіх
- Handle: блискавичне сортування вхідної пошти і керування завданнями і нагадуваннями
- Sqwiggle – система відеокомунікацій для команд , яка бореться з самотністю при віддаленій роботі
- Компанія CleanTalk завершила розробку програми для захисту сайту від спаму.
- Хмарні сервіси легко використовувати для поширення вірусів
Архів
- Листопад 2013 (3)
- Жовтень 2013 (1)
- Вересень 2013 (3)
- Серпень 2013 (4)
- Січень 2013 (7)
- Грудень 2012 (6)
- Листопад 2012 (8)
- Жовтень 2012 (4)
- Вересень 2012 (3)
- Серпень 2012 (4)
- Липень 2012 (3)
- Червень 2012 (10)
- Травень 2012 (7)
- Квітень 2012 (13)
- Березень 2012 (12)
- Лютий 2012 (6)
- Січень 2012 (15)
- Грудень 2011 (10)
- Листопад 2011 (11)
- Жовтень 2011 (10)
- Вересень 2011 (9)
- Серпень 2011 (14)
- Липень 2011 (16)
- Червень 2011 (21)
- Травень 2011 (4)
- Квітень 2011 (3)
- Березень 2011 (1)
- Лютий 2011 (3)
- Січень 2011 (2)
- Грудень 2010 (6)
- Листопад 2010 (1)
- Жовтень 2010 (6)
- Вересень 2010 (6)
- Серпень 2010 (5)
- Липень 2010 (8)
- Червень 2010 (11)
- Травень 2010 (9)
- Квітень 2010 (1)
- Березень 2010 (3)
- Лютий 2010 (3)
- Січень 2010 (5)
- Грудень 2009 (4)
- Вересень 2009 (2)
- Серпень 2009 (1)
- Травень 2009 (1)
- Квітень 2009 (1)