Ларрі Еллісон представив “Хмара Oracle”
Засновник і глава Oracle Ларрі Еллісон (Larry Ellison) на заході в штаб-квартирі корпорації в Редвуд Сіті анонсував хмарну платформу Oracle Cloud, яка вже доступна для клієнтів.
Платформа Oracle Cloud (кодове ім'я – Project Fusion) поєднує безліч існуючих додатків і сервісів Oracle, які пропонуються клієнтам по підписці, через інтернет.
Oracle Cloud містить три основних пакета: Application Services, Platform Services і Social Services.
У пакет Application Services входять послуги для відділів продажів і маркетингу, управління ресурсами підприємства (включаючи людські ресурси), сервіси для взаємодії з клієнтами, пошуку та навчання співробітників.
Пакет Platform Services призначений для швидкого впровадження бізнес-додатків на підприємствах.
Останній пакет дозволяє додати в бізнес-процеси соціальні функції, які дозволяють підвищити ефективність взаємодії всередині організації, з партнерами і клієнтами, збирати дані з соціальних мереж, проводити рекламні акції та аналізувати споживчу поведінку. Еллісон пояснив, що корпоративні програми з соціальними функціями – це не обов'язково соціальні мережі.
Oracle Cloud включає більше 100 хмарних додатків, що базуються на таких промислових стандартах, як SQL, Java, PHP і HTML5, і призначених для вирішення найрізноманітніших завдань. Примітно, що від використання Adobe Flash компанія відмовилася, тому що через цю технології "хмарою" Oracle стало б не можна користуватися на Apple iPhone і iPad.
Вся платформа повністю розміщується в дата-центрах Oracle і обслуговується компанією. В її основі лежать бази даних Oracle Exadata і Exalogic
За даними saasworld.ru
Comdi спрощує проведення вебінарів в бізнес-середовищі
Компанія Comdi – російський розробник і провайдер сервісів для проведення веб-семінарів, веб-трансляцій, веб-конференцій та дистанційного навчання через інтернет на основі відеокомунікацій – перевела в режим промислової експлуатації нову версію свого SaaS-сервісу для проведення вебінарів. В нього внесені важливі зміни, які спрощують роботу користувача і розширюють можливості застосування вебінарів в бізнес-середовищі, говориться в повідомленні компанії.
Особливо в компанії відзначають два два нововведення. Перше пов'язано зі значним розвитком функції ехоподавленія – комфортне участь в сеансі конференцзв'язку більше не вимагає застосування навушників або спеціальних мікрофонів. При цьому навіть при використанні вбудованих аудіосистем типових ноутбуків сервіс Comdi забезпечує чіткий звук і високу розбірливість мови, підкреслили в Comdi.
Крім того, сервіс Comdi тепер дозволяє викачувати нагадування про вебінарах в стандартному форматі iCal. Їх легко імпортувати практично в будь-яке сучасне ПЗ і хмарні сервіси для управління персональною інформацією (PIM), календарного планування або координації колективної роботи. У свою чергу, це звільняє учасників вебінарів від безлічі рутинних операцій, усуває один із головних джерел помилок, підвищує юзабіліті сервісу Comdi і спрощує інтеграцію вебінарів в систему внутрішніх та зовнішніх комунікацій підприємства.
За даними saasworld.ru
Бізнес “у хмарах”. Не тільки про ІТ (Частина II: Unreal Office)
Продовжуючи розмову про позитивні моменти створення хмарного офісу, розпочатий в попередньому пості, перейду до конкретики. І почну, мабуть, з першого: відсутність необхідності використання офісного приміщення.
З основною частиною ІТ-інфраструктури ми вже розібралися, тепер вона може "жити в хмарах".
Але, в офісі є й інші цікаві місця, такі як:
- місце прийому відвідувачів (aka існуючих і потенційних клієнтів)
- місце проведень заходів компанії (наради, навчання, корпоративи і ДР 🙂
- місця для розміщення співробітників і решти ІТ-інфраструктури (теж основні засоби, до речі)
Як бути з ними?
І тут особливих проблем я не бачу.
Місце прийому відвідувачів і проведення корпоративних заходів.
Зараз при проведенні зустрічей і переговорів зазвичай представник виконавця / постачальника відвідує офіс замовника, а не навпаки. Крім того, існує можливість оренди приміщень в бізнес-центрах саме на час проведення заходу, якщо така потреба вже дуже необхідна. У тому числі, з наданням доступу в інтернет і комп'ютерним обладнанням, якщо власне не мобільно.
Кількість бізнес-центрів, що пропонують такі послуги та їх місцезнаходження – на будь-який смак, так що солідність компанії не тільки не постраждає, а може бути ще й підросте 🙂
Варто також додати, що в web-додатках, які застосовуються при реалізації проектів хмарних офісів, вже присутні розвинені засоби групової роботи і комунікації. Так що клієнти, постачальники, співробітники завжди зможуть зв'язатися з вами, щоб обговорити важливі питання. Навчання або групова зустріч також не є проблемою. І все це доступно з будь-якого місця, де є комп'ютер та інтернет. Так що від місця проведення корпоративних заходів теж можна відмовитися.
Власне, з цього випливає, що і співробітникам зовсім не обов'язково працювати в офісі, якщо доступ до корпоративних даних можна здійснювати з інших місць, наприклад з дому, з офісу клієнта або з лавки в парку. Тоді й місце для розміщення робочих місць не потрібно.
Але у керівника, зазвичай, відразу виникає питання: А як мені керувати такими співробітниками і як змусити виконувати їх свою роботу ефективно?
У мене і на це є відповіді, тільки поділюся я ними трохи пізніше, коли поговоримо про персонал.
А тепер подивимося, які витрати на утримання та експлуатацію офісного приміщення можна сміливо виключити з бюджету підприємства:
Якщо приміщення в оренді:
- орендна плата
- плата за опалення, водопостачання, електроенергію
- витрати на утримання та експлуатацію нежитлових приміщень
- витрати на користування телефоном
- інші платежі
Якщо приміщення у власності:
- податок на майно організацій
- плата за опалення, водопостачання, електроенергію
- витрати на утримання та експлуатацію нежитлових приміщень
- витрати на користування телефоном
- інші платежі
А звільнені при цьому кошти можна направити на інші цілі, наприклад, для збільшення преміальних співробітникам організації. 🙂
Але як бути компанії, яка займається не тільки наданням послуг, а має, наприклад, виробничі приміщення або склад?
Відповім: така концепція ведення бізнесу як побудова хмарного офісу не має на увазі повну відмову від офісу реального. Достатньо лише зменшити розмір офісних площ до розумного мінімуму. І це, до речі, стане хорошим проміжним варіантом до повного переходу на ведення бізнесу в хмарах.
За даними ibusiness.ru
Недавні записи
- IBM відкриє доступ до суперкомп’ютера Watson для всіх
- Handle: блискавичне сортування вхідної пошти і керування завданнями і нагадуваннями
- Sqwiggle – система відеокомунікацій для команд , яка бореться з самотністю при віддаленій роботі
- Компанія CleanTalk завершила розробку програми для захисту сайту від спаму.
- Хмарні сервіси легко використовувати для поширення вірусів
Архів
- Листопад 2013 (3)
- Жовтень 2013 (1)
- Вересень 2013 (3)
- Серпень 2013 (4)
- Січень 2013 (7)
- Грудень 2012 (6)
- Листопад 2012 (8)
- Жовтень 2012 (4)
- Вересень 2012 (3)
- Серпень 2012 (4)
- Липень 2012 (3)
- Червень 2012 (10)
- Травень 2012 (7)
- Квітень 2012 (13)
- Березень 2012 (12)
- Лютий 2012 (6)
- Січень 2012 (15)
- Грудень 2011 (10)
- Листопад 2011 (11)
- Жовтень 2011 (10)
- Вересень 2011 (9)
- Серпень 2011 (14)
- Липень 2011 (16)
- Червень 2011 (21)
- Травень 2011 (4)
- Квітень 2011 (3)
- Березень 2011 (1)
- Лютий 2011 (3)
- Січень 2011 (2)
- Грудень 2010 (6)
- Листопад 2010 (1)
- Жовтень 2010 (6)
- Вересень 2010 (6)
- Серпень 2010 (5)
- Липень 2010 (8)
- Червень 2010 (11)
- Травень 2010 (9)
- Квітень 2010 (1)
- Березень 2010 (3)
- Лютий 2010 (3)
- Січень 2010 (5)
- Грудень 2009 (4)
- Вересень 2009 (2)
- Серпень 2009 (1)
- Травень 2009 (1)
- Квітень 2009 (1)