Чер
7
Прокоментуй!

Ларрі Еллісон представив “Хмара Oracle”

Засновник і глава Oracle Ларрі Еллісон (Larry Ellison) на заході в штаб-квартирі корпорації в Редвуд Сіті анонсував хмарну платформу Oracle Cloud, яка вже доступна для клієнтів.

Платформа Oracle Cloud (кодове ім'я – Project Fusion) поєднує безліч існуючих додатків і сервісів Oracle, які пропонуються клієнтам по підписці, через інтернет.

Oracle Cloud містить три основних пакета: Application Services, Platform Services і Social Services.

У пакет Application Services входять послуги для відділів продажів і маркетингу, управління ресурсами підприємства (включаючи людські ресурси), сервіси для взаємодії з клієнтами, пошуку та навчання співробітників.

Пакет Platform Services призначений для швидкого впровадження бізнес-додатків на підприємствах.

Останній пакет дозволяє додати в бізнес-процеси соціальні функції, які дозволяють підвищити ефективність взаємодії всередині організації, з партнерами і клієнтами, збирати дані з соціальних мереж, проводити рекламні акції та аналізувати споживчу поведінку. Еллісон пояснив, що корпоративні програми з соціальними функціями – це не обов'язково соціальні мережі.

Oracle Cloud включає більше 100 хмарних додатків, що базуються на таких промислових стандартах, як SQL, Java, PHP і HTML5, і призначених для вирішення найрізноманітніших завдань. Примітно, що від використання Adobe Flash компанія відмовилася, тому що через цю технології "хмарою" Oracle стало б не можна користуватися на Apple iPhone і iPad.

Вся платформа повністю розміщується в дата-центрах Oracle і обслуговується компанією. В її основі лежать бази даних Oracle Exadata і Exalogic

За даними  saasworld.ru

Чер
4
Прокоментуй!

Comdi спрощує проведення вебінарів в бізнес-середовищі

Компанія Comdi – російський розробник і провайдер сервісів для проведення веб-семінарів, веб-трансляцій, веб-конференцій та дистанційного навчання через інтернет на основі відеокомунікацій – перевела в режим промислової експлуатації нову версію свого SaaS-сервісу для проведення вебінарів. В нього внесені важливі зміни, які спрощують роботу користувача і розширюють можливості застосування вебінарів в бізнес-середовищі, говориться в повідомленні компанії.

Особливо в компанії відзначають два два нововведення. Перше пов'язано зі значним розвитком функції ехоподавленія – комфортне участь в сеансі конференцзв'язку більше не вимагає застосування навушників або спеціальних мікрофонів. При цьому навіть при використанні вбудованих аудіосистем типових ноутбуків сервіс Comdi забезпечує чіткий звук і високу розбірливість мови, підкреслили в Comdi.

Крім того, сервіс Comdi тепер дозволяє викачувати нагадування про вебінарах в стандартному форматі iCal. Їх легко імпортувати практично в будь-яке сучасне ПЗ і хмарні сервіси для управління персональною інформацією (PIM), календарного планування або координації колективної роботи. У свою чергу, це звільняє учасників вебінарів від безлічі рутинних операцій, усуває один із головних джерел помилок, підвищує юзабіліті сервісу Comdi і спрощує інтеграцію вебінарів в систему внутрішніх та зовнішніх комунікацій підприємства.

За даними  saasworld.ru

Тра
16
Прокоментуй!

Бізнес “у хмарах”. Не тільки про ІТ (Частина II: Unreal Office)

Продовжуючи розмову про позитивні моменти створення хмарного офісу, розпочатий в попередньому пості, перейду до конкретики. І почну, мабуть, з першого: відсутність необхідності використання офісного приміщення.

З основною частиною ІТ-інфраструктури ми вже розібралися, тепер вона може "жити в хмарах".

Але, в офісі є й інші цікаві місця, такі як:

  • місце прийому відвідувачів (aka існуючих і потенційних клієнтів)
  • місце проведень заходів компанії (наради, навчання, корпоративи і ДР 🙂
  • місця для розміщення співробітників і решти ІТ-інфраструктури (теж основні засоби, до речі)

Як бути з ними?

І тут особливих проблем я не бачу.

Місце прийому відвідувачів і проведення корпоративних заходів.

Зараз при проведенні зустрічей і переговорів зазвичай представник виконавця / постачальника відвідує офіс замовника, а не навпаки. Крім того, існує можливість оренди приміщень в бізнес-центрах саме на час проведення заходу, якщо така потреба вже дуже необхідна. У тому числі, з наданням доступу в інтернет і комп'ютерним обладнанням, якщо власне не мобільно.

Кількість бізнес-центрів, що пропонують такі послуги та їх місцезнаходження – на будь-який смак, так що солідність компанії не тільки не постраждає, а може бути ще й підросте 🙂

Варто також додати, що в web-додатках, які застосовуються при реалізації проектів хмарних офісів, вже присутні розвинені засоби групової роботи і комунікації. Так що клієнти, постачальники, співробітники завжди зможуть зв'язатися з вами, щоб обговорити важливі питання. Навчання або групова зустріч також не є проблемою. І все це доступно з будь-якого місця, де є комп'ютер та інтернет. Так що від місця проведення корпоративних заходів теж можна відмовитися.

Власне, з цього випливає, що і співробітникам зовсім не обов'язково працювати в офісі, якщо доступ до корпоративних даних можна здійснювати з інших місць, наприклад з дому, з офісу клієнта або з лавки в парку. Тоді й місце для розміщення робочих місць не потрібно.

Але у керівника, зазвичай, відразу виникає питання: А як мені керувати такими співробітниками і як змусити виконувати їх свою роботу ефективно?

У мене і на це є відповіді, тільки поділюся я ними трохи пізніше, коли поговоримо про персонал.

А тепер подивимося, які витрати на утримання та експлуатацію офісного приміщення можна сміливо виключити з бюджету підприємства:

Якщо приміщення в оренді:

  • орендна плата
  • плата за опалення, водопостачання, електроенергію
  • витрати на утримання та експлуатацію нежитлових приміщень
  • витрати на користування телефоном
  • інші платежі

Якщо приміщення у власності:

  • податок на майно організацій
  • плата за опалення, водопостачання, електроенергію
  • витрати на утримання та експлуатацію нежитлових приміщень
  • витрати на користування телефоном
  • інші платежі

А звільнені при цьому кошти можна направити на інші цілі, наприклад, для збільшення преміальних співробітникам організації. 🙂

Але як бути компанії, яка займається не тільки наданням послуг, а має, наприклад, виробничі приміщення або склад?

Відповім: така концепція ведення бізнесу як побудова хмарного офісу не має на увазі повну відмову від офісу реального. Достатньо лише зменшити розмір офісних площ до розумного мінімуму. І це, до речі, стане хорошим проміжним варіантом до повного переходу на ведення бізнесу в хмарах.

За даними  ibusiness.ru

Недавні записи

Архів