«Інфосистеми Джет» – перший в Росії і СНД партнер IBM, який отримав спеціалізацію по хмарних обчисленнях
Компанія «Інфосистеми Джет» отримала спеціалізацію IBM Cloud Computing (Cloud Builders) Specialty, що підтверджує високий рівень експертизи компанії в сфері побудови Private Cloud на платформі IBM.
На сьогоднішній день компанія є єдиним партнером в Росії і СНД, що отримали спеціалізацію IBM по хмарних обчисленннях.
Спеціалізація IBM Cloud Computing Specialty з'явилася в партнерській програмі вендора в 2011 році і об'єднує п'ять напрямків: Cloud Аpplication Рroviders, Cloud Builders, Cloud Infrastructure Providers, Cloud Services Solution Providers, Cloud Technology Providers.
Компанія «Інфосистеми Джет» отримала спеціалізацію по напрямку Cloud Builders, що свідчить про компетенцію системного інтегратора в проектуванні, побудові та управлінні приватної хмарної середовищем, а також в інтеграції Private Cloud в інфраструктуру замовника.
Для отримання спеціалізації співробітники компанії «Інфосистеми Джет» пройшли навчання в IBM і успішно здали іспити, продемонструвавши глибокі знання не тільки хмарних продуктів і технологій вендора, але також широкого спектру програмних і апаратних рішень по інших напрямках.
Андрій Шапочников, заступник начальника відділу проектування обчислювальних комплексів компанії «Інфосистеми Джет» по розвитку продуктів, коментує: «хмарними обчисленнями ми займаємося практично з моменту появи цієї теми на ринку. У минулому році спільно з фахівцями IBM на території IBM Innovation Center в Москві ми розгорнули перший в Росії хмарний демо-стенд на базі ПО IBM Service Delivery Manager. Аналогічна пілотна зона відкрита в московському офісі нашої компанії для проведення тестування хмарних середовищ. Створення стендів, реалізація пілотних проектів дали нам серйозний практичний досвід автоматизації надання хмарних сервісів, який ми готові застосувати у наших замовників ».
«Компанія" Інфосистеми Джет "завжди приділяла велику увагу розвитку технічної експертизи, що сприяло отриманню статусу IBM Cloud Builder. Продуктивне спільне співробітництво дасть можливість для освоєння нових ринків та впровадження інноваційних рішень від IBM », – зазначає Євген Кривошеєв, керівник відділу по роботі з бізнес-партнерами, IBM в Росії та СНД.
За даними saasworld
До SaaS звикають
У 2012 році світовий ринок рішень SaaS зросте на 18% і досягне 14,5 млрд дол, як прогнозують в Gartner.
Розширення інвестицій у бізнес-системи, що поставляються за моделлю SaaS, в першу чергу, пов'язано із зростанням довіри: компанії звиклися з ідеєю обробки корпоративних даних у хмарі. Крім того, продовжують говорити своє вагоме слово бюджетні обмеження. За допомогою передплати на ПЗ компанії намагаються уникнути великих одноразових витрат на придбання ліцензій. Північна Америка є найбільш зрілим і великим ринком, акумулюючи в собі більше половини світового обсягу SaaS.
Серед інших географічних особливостей аналітики виділяють різке зростання японського ринку. Руйнівний землетрус 2011 року підвищити інтерес місцевих підприємств до SaaS як засобу захисту від природних катаклізмів. При цьому найбільш помітні інвестиції в CRM та засоби корпоративної взаємодії. Ринок регіону EMEA, як відзначають в Gartner, «як і раніше незначний» і «відчуває продовжуються інфаструктурние проблеми».
В цілому зростання ринку пов'язане як з успіхами традиційних SaaS-вендорів (наприклад, Salesforce.com, чий оборот може перевищити 3 млрд дол), так і з виходом на нього ІТ-монстрів Oracle і SAP.
За даними saasworld
Відгук про товар – 50 центів. Залишитися в дурнях – безцінно
Заходячи на дошки оголошень ми часто бачимо пропозиції з продажу практично нової техніки за півціни. Чому, ледь купивши якусь річ, люди тут же – намагаються від неї позбутися, неабияк втрачаючи в грошах?
Одним з основних критеріїв вибору товару є відгуки людей, що вже купили і випробували його. Але часто замість реальних людей, ці відгуки залишають платні писаки, яким рекламні компанії платять за ці пости. У мережі існує безліч бірж, де пропонують заробити написанням різних рекламних текстів. У тому числі там платять і за позитивні відгуки про товари та інтернет-магазинах.
Ми вирішили дослідити долю одного з сотень таких пропозицій. Не «самий нещасний» з українських інтернет-магазинів розмістив оголошення, де всі бажаючі можуть заробити, залишивши позитивний коментар про принтер. На вибір дають близько десятка моделей принтерів і пояснюють, як «правильно» залишити коментар.
Скориставшись пошуковими механізмами, ми знайшли декілька десятків проплачених відгуків. Які, чисто зовні, виглядають як справжні. Цілком природно, що повіривши такої ненав'язливої ??реклами люди, купують техніку сумнівної якості, і до того ж недешеву в обслуговуванні.
Заходячи на дошки оголошень ми часто бачимо пропозиції з продажу практично нової техніки за півціни. Чому, ледь купивши якусь річ, люди тут же намагаються від неї позбутися, неабияк втрачаючи в грошах? Одним з основних критеріїв вибору товару є відгуки людей, що вже купили і випробували його. Але часто замість реальних людей, ці відгуки залишають фрілансери, яким компанії платять за рекламу своєї продукції.
Але є й інша правда. За яку не платять. Багато покупців залишають чесні і неупереджені відгуки про товар. І вони не завжди збігаються з хвалебними одами утконосів.
Тиждень, інша спроб її використовувати … А потім на дошках оголошень з'являються оголошення про продаж практично нової техніки. Ціна таких принтерів в магазині originalam.net 1819 і 2200 грн, відповідно.
Випадок цей не поодинокий, і повірте – не стояло завдання «замочити» окремо взятий магазин. Приклади можна наводити десятками і сотнями, варто лише попорпатися в інтернеті. Висновки ми пропонуємо кожному зробити для себе самому.
А цікавому читачеві, можливо, будуть цікаві основні ознаки, за якими можна відрізнити фейковий коментар від сьогодення. Нещодавно канадські вчені провели дуже цікаве дослідження, в ході якого навчилися виявляти платних постерів.
По-перше, платні постери воліють публікувати нові коментарі, а не відповідати на існуючі. Вимоги до швидкості публікації не дозволяють їм вести усвідомлену листування. З тієї ж причини їх коментарі найчастіше безглузді, не відносяться до теми обговорення, або суперечать один одному.
По-друге, квапливість змушує їх розміщувати безліч записів в короткі проміжки часу. З великою ймовірністю плідний користувач, між публікаціями якого проходить не більше трьох хвилин, є платним постером.
По-третє, качконоси недовговічні. Найчастіше час їхнього життя не перевищує одного дня. Хоча виконання завдання може займати і більше часу, на наступний день у постера буде вже інший нік, виданий йому ресурсної командою (або зареєстрований самостійно).
По-четверте, дослідникам найбільше допоміг той факт, що службовці водяній армії рідко змінюють свої повідомлення. Буває, що вони постять по п'ять і більше однакових записів.
Крім того, багато рунетчиків і без канадських дослідників знають – якщо обліковий запис зареєстрована недавно, до її власника слід ставитися обережно. Якщо в пошуковику по блогам зустрічаються однотипні повідомлення – йде активний «посів». Якщо надактивний і провокативний користувач через два-три дні зник – є ненульова вірогідність того, що він проводив виховну роботу.
За даними internetua.com
Недавні записи
- IBM відкриє доступ до суперкомп’ютера Watson для всіх
- Handle: блискавичне сортування вхідної пошти і керування завданнями і нагадуваннями
- Sqwiggle – система відеокомунікацій для команд , яка бореться з самотністю при віддаленій роботі
- Компанія CleanTalk завершила розробку програми для захисту сайту від спаму.
- Хмарні сервіси легко використовувати для поширення вірусів
Архів
- Листопад 2013 (3)
- Жовтень 2013 (1)
- Вересень 2013 (3)
- Серпень 2013 (4)
- Січень 2013 (7)
- Грудень 2012 (6)
- Листопад 2012 (8)
- Жовтень 2012 (4)
- Вересень 2012 (3)
- Серпень 2012 (4)
- Липень 2012 (3)
- Червень 2012 (10)
- Травень 2012 (7)
- Квітень 2012 (13)
- Березень 2012 (12)
- Лютий 2012 (6)
- Січень 2012 (15)
- Грудень 2011 (10)
- Листопад 2011 (11)
- Жовтень 2011 (10)
- Вересень 2011 (9)
- Серпень 2011 (14)
- Липень 2011 (16)
- Червень 2011 (21)
- Травень 2011 (4)
- Квітень 2011 (3)
- Березень 2011 (1)
- Лютий 2011 (3)
- Січень 2011 (2)
- Грудень 2010 (6)
- Листопад 2010 (1)
- Жовтень 2010 (6)
- Вересень 2010 (6)
- Серпень 2010 (5)
- Липень 2010 (8)
- Червень 2010 (11)
- Травень 2010 (9)
- Квітень 2010 (1)
- Березень 2010 (3)
- Лютий 2010 (3)
- Січень 2010 (5)
- Грудень 2009 (4)
- Вересень 2009 (2)
- Серпень 2009 (1)
- Травень 2009 (1)
- Квітень 2009 (1)