Huawei представила технологію Beyond LTE зі швидкістю передачі 30 Гбіт / с
Компанія Huawei представила технологію Beyond LTE («Більше, ніж LTE»), яка дозволяє досягти швидкості передачі даних 30 Гбіт / с. Це в 20 разів більше показників, які пропонують існуючі комерційні мережі LTE. «Технологія Beyond LTE – це майбутнє мобільного широкосмугового зв’язку», – підкреслив президент напрямки бездротових мереж Huawei Девід Ван.
«Мережі мобільного зв’язку розвиваються небувалими темпами. Новітні технології привели до стрімкої еволюції розвитку мереж – підвищення ефективності використання частотного спектра, агрегації більш широкосмугових каналів і підвищенню швидкості доступу », – заявив представник компанії.
Відзначається, що технологія Huawei Beyond LTE характеризується серйозними досягненнями в частині як конструкції антен і архітектури радіочастотного обладнання, так і алгоритмів обробки проміжної частоти і мнопользовательского MIMO (множинного вводу-виводу). Все це призводить до підвищення ефективності при експлуатації мереж.
До ключових характеристик технології відносять інноваційну конструкцію антени, значно підвищує продуктивність, а завдяки спрямованої передачі сигналів скорочується енергоспоживання, що позитивно позначається на витратах. Також необхідно відзначити алгоритм многоантенного кодування, який дозволяє більш ефективно використовувати пропускну здатність каналу MIMO.
За останніми даними консорціуму 3GPP, який розробляє специфікації для мобільної телефонії, з 2010 року компанія Huawei має 265 затверджених специфікацій LTE / LTE-A Core, що складає 20% від загального числа специфікацій.
7 фішок західних інтернет-магазинів, які варто використовувати
Я часто купую в зарубіжних магазинах. У них можна багато чому повчитися. Ось кілька "фішок" – тих, з якими я сам стикався. Реальні приклади, які можна прямо зараз використовувати в своєму бізнесі.
1. Нагадування про непорожній кошик
Всім відомий Zappos.com. Якщо ваша кошик протягом якогось часу була наповнена, але ви ніяк не оформляли замовлення, то вам приходить лист. Лист не лобове "оформите замовлення швидше". А зворушливий лист про те, що ця собачка доглядає за тим, що ви залишили – проте вона вже втомилася … може краще оформити замовлення і відпустити її на волю?
2. Безкоштовна доставка по абонентській платі
Мова про Amazon Prime. Ви платите $ 79 в рік і отримуєте безкоштовну дводенну доставку на величезну кількість товарів. Укупі з налаштованої покупкою в один клік – це чорна діра для вашого гаманця 🙂
Так, напевно, ця сума не покриває витрат на доставку. Зате збільшення покупок – напевно. Покупці не тільки купують більше, але і прив'язуються до вашого магазину.
3. Безкоштовна доставка на будь-які покупки куди завгодно.
Для Росії та України це щось неймовірне. У кращому випадку, буває безкоштовний самовивіз або доставка при сумі доставки від скількох-то тисяч рублів. І що тут? Безкоштовна доставка. Навіть з Англії, де наприклад, знаходиться Asos.com, в Росію. До речі, 6% обороту цього магазину генерують росіяни. Частота повторних покупок, впевнений, зашкалює.
4. Нотифікації по недавнім слідах.
Знову Amazon. Дивився я якось годинник. Через пару днів мені прийшло таке письмо. Причому, зі зниженою ціною. Я їх хотів, але зволікав з покупкою, періодично дивився. І періодично мені приходили схожі листи. У підсумку, годинник я купив.
Забавно, що навіть після покупки вони ще пару раз мені надсилали цей емейл. Ось думаю, в чому натяк. Як вважаєте? 🙂
5. «Stupid deal»
Музичний магазин Musiciansfriend.com. Не знаю, як краще перевести на російську, але зміст зрозумілий. І вигідно відрізняється і привертає увагу від «Товару дня» і т.д. Приклад того, як назвати звичайне в індустрії незвично.
6. Клієнти самі створюють товари.
І купують. Це навіть більше, ніж фішка. Це ціла бізнес-основа інтернет-магазину футболок Threadless. Користувачі самі створюють дизайни, самі голосують, потім це пускається у виробництво і це купується. Дозвольте вашим клієнтам безпосередньо взяти участь у вашому бізнесі, так щоб це було помітно.
7. Доставка швидше всяких очікувань.
Стандартна ситуація в усьому світі, коли є звичайна доставка і є експрес-доставка. Вони розрізняються за терміном і вартістю. Уявіть, що відчує ваш клієнт, якщо його замовлення буде доставлено швидше, ніж ви обіцяли? І підношення цього як «безкоштовна експрес» доставка цілком собі правда. Вау-ефект гарантований.
За даними internetua.com
Хмари ростуть за рахунок консалтингу
За прогнозами IDC, в 2012 році російський ринок ІТ-послуг зросте на 17% і досягне 6,8 млрд дол При цьому на частку аутсорсингу доведеться 1,1 млрд дол, а на хмарні сервіси – як і раніше незначна сума, близько 200 млн дол Тим не менше, за підсумками 2011 року зростання хмарного ринку склав 157%, а прогноз зростання на 2012 рік оцінюється в 121%.
Як підкреслюють в IDC, слід розуміти, що величезні темпи зростання хмарного ринку в Росії досягається в першу чергу за рахунок супутніх проектних послуг. Популярність хмар зростає не тільки за рахунок простих сервісів, а й за рахунок більш складних продуктів, що передбачають реалізацію впроваджувальних проектів.
На даний момент 42% російського ринку хмарних послуг складають саме найпростіші рішення: засоби комунікацій і спільної роботи. Ще 20% припадає на рішення, що відносяться до категорії CRM.
У світі спостерігається зовсім інша ситуація – хмарний ринок сильно диверсифікований. Найбільшу його частину – 21% – займають ERP-системи, а ще 15% припадає на частку CRM. Комунікаційні сервіси знаходяться на рівні приблизно 10% від загального обсягу ринку. При цьому 37% акумулює категорія «інше», куди входить маса вузьконаправлених сервісів, багато з яких абсолютно не мають поширення в Росії.
«Вибухового зростання аутсорсингу ми так і не дочекалися, але зате хмарні послуги виправдовують найоптимістичніші прогнози», – говорить Олександр Прохоров, провідний аналітик російського офісу IDC.
Тенденція очевидна: кваліфікованих ІТ-фахівців більше не стає. Дійсно, звідки їм взятися, якщо демографічна ситуація не покращується, а кількість студентів падає. Хтось повинен керувати зростаючою ІТ-інфраструктурою компаній, і одним з варіантів стає її передача в хмару.
Зрозуміло, на шляху хмарних послуг в маси до сих пір не усунуто ряд перешкод, причому технологічним можна визнати лише одне з них – проблему «останньої милі». Широкосмуговий Інтернет отримує все більше поширення в регіонах, однак навіть «швидким» каналам часто катастрофічно не вистачає стабільності.
Решта бар'єри, за словами Прохорова, є скоріше наслідком сформованих традицій споживання ІТ. У першу чергу, слід згадати досі не сформувалася культуру аутсорсингу – відсутність довіри постачальникам і традицій довгострокових аутсорсингових відносин. Крім того, для багатьох непереборною перешкодою стає непідготовлена ??правова база, у тому числі в частині вирішення конфліктних ситуацій. Нарешті, далеко не всі ІТ-директори, особливо у великих компаніях, зацікавлені в руйнуванні своєї роками создавашіхся «імперії».
За даними saasworld.ru
Недавні записи
- IBM відкриє доступ до суперкомп’ютера Watson для всіх
- Handle: блискавичне сортування вхідної пошти і керування завданнями і нагадуваннями
- Sqwiggle – система відеокомунікацій для команд , яка бореться з самотністю при віддаленій роботі
- Компанія CleanTalk завершила розробку програми для захисту сайту від спаму.
- Хмарні сервіси легко використовувати для поширення вірусів
Архів
- Листопад 2013 (3)
- Жовтень 2013 (1)
- Вересень 2013 (3)
- Серпень 2013 (4)
- Січень 2013 (7)
- Грудень 2012 (6)
- Листопад 2012 (8)
- Жовтень 2012 (4)
- Вересень 2012 (3)
- Серпень 2012 (4)
- Липень 2012 (3)
- Червень 2012 (10)
- Травень 2012 (7)
- Квітень 2012 (13)
- Березень 2012 (12)
- Лютий 2012 (6)
- Січень 2012 (15)
- Грудень 2011 (10)
- Листопад 2011 (11)
- Жовтень 2011 (10)
- Вересень 2011 (9)
- Серпень 2011 (14)
- Липень 2011 (16)
- Червень 2011 (21)
- Травень 2011 (4)
- Квітень 2011 (3)
- Березень 2011 (1)
- Лютий 2011 (3)
- Січень 2011 (2)
- Грудень 2010 (6)
- Листопад 2010 (1)
- Жовтень 2010 (6)
- Вересень 2010 (6)
- Серпень 2010 (5)
- Липень 2010 (8)
- Червень 2010 (11)
- Травень 2010 (9)
- Квітень 2010 (1)
- Березень 2010 (3)
- Лютий 2010 (3)
- Січень 2010 (5)
- Грудень 2009 (4)
- Вересень 2009 (2)
- Серпень 2009 (1)
- Травень 2009 (1)
- Квітень 2009 (1)