Autonomy анонсувала нові рішення для управління «Великими Даними» в «хмарах»
Autonomy, дочірня компанія HP, представила нові хмарні рішення, покликані допомогти організаціям підвищити ефективність управління «Великими Даними» (Big Data).
Нові рішення створені на основі конвергентної інфраструктури HP і технології Intelligent Data Operating Layer (IDOL) 10 від Autonomy і включають цілий ряд функцій управління даними в середовищах Hadoop, а також інноваційний засіб веб-аналітики, говориться в повідомленні HP.
Так, технологія Autonomy IDOL 10, що побачила світ у листопаді 2011 р., дозволяє об'єднати всі джерела даних в одній платформі бізнес-аналітики і перетворити весь масив наявної інформації в цінний бізнес-актив. При створенні технології IDOL особлива увага приділялася її сумісності з іншими програмними платформами. За даними HP, сьогодні понад 400 OEM-виробників використовують цю технологію в своїх продуктах. Нові нові функції дозволяють інтегрувати технологію IDOL в середовища Hadoop.
Hadoop являє собою розподілену файлову систему, яка підходить для зберігання великих файлів, однак не здатна «зрозуміти» смисли та ідеї, закладені в даних. За інформацією HP, щоб скористатися понад 500 функціями технології IDOL (включаючи автоматичну категоризацію, кластеризацію, можливості навчання та гіпертекстової організації даних), клієнтам і постачальникам ПО досить вмонтувати технологію Autonomy IDOL 10 в кожен вузол Hadoop.
Autonomy IDOL підтримує більше 1000 типів файлів і може підключатися до більш ніж 400 сховищ даних, що дозволяє клієнту інтегрувати дані Hadoop з даними з інших (в тому числі, зовнішніх) джерел. Технологія IDOL, створена на основі розробок Autonomy, в сукупності з технологіями компанії Vertica, що також входить до складу HP, дає можливість істотно поглибити аналіз інформації та розкрити всі містяться в ній смисли, стверджують в HP.
За даними saasworld.ru
Oracle анонсувала велике портфоліо хмарних сервісів Oracle Cloud
Корпорація Oracle анонсувала велике портфоліо хмарних сервісів Oracle Cloud, що пропонує повний набір сучасних соціально-орієнтованих програм, що базуються на стандартизованої платформі.
По суті, Oracle Cloud являє собою середовище хмарних обчислень, що забезпечує широкий спектр бізнес-додатків і сервісних моделей, що дозволяє клієнтам уникнути фрагментації даних і бізнес-процесів, характерною для використання декількох розрізнених публічних хмарних середовищ. Oracle Cloud базується на інфраструктурі корпоративного класу, що включає оптимізовані програмно-апаратні комплекси Oracle Exadata і Oracle Exalogic, надаючи клієнтам високопродуктивну і безпечну платформу для критично важливих бізнес-додатків, говориться в повідомленні Oracle.
У той же час, Oracle Cloud пропонує прості та зручні функції самообслуговування як ІТ-фахівцям, так і бізнес-користувачам. Бізнес-користувачі можуть замовляти, налаштовувати, розширювати і контролювати додатки. У свою чергу, розробники і адміністратори отримують легкість створення, встановлення та налаштування програмних рішень.
В цілому Oracle Cloud включає великий набір інтегрованих сервісів, заснованих на галузевих стандартах. Клієнти отримують доступ по підписці до пакетів сервісів Oracle Platform Services, Application Services і Social Services, хостинг, управління та підтримка яких повністю виконується Oracle.
Так, сервіси Oracle Cloud Platform Services побудовані на базі єдиних, заснованих на стандартах інфраструктурних компонентах корпоративного рівня і дозволяють клієнтам прискорити запуск нових продуктів і скоротити витрати завдяки швидкому створенню, розгортання та управління замовними додатками.
Пакет сервісів Oracle Cloud Platform Services буде включати: Database Services – сервіси для управління даними і створення додатків, що використовують СУБД Oracle Database; Java Services – сервіси для розробки, розгортання та управління додатками Java з використанням сервера додатків Oracle WebLogic; Developer Services – сервіси для спільної розробки додатків; Web Services – сервіси для швидкого створення веб-додатків з використанням мов програмування PHP, Ruby та Python; Mobile Services – сервіси для створення мобільних додатків (заснованих на мові гіпертекстової розмітки HTML5, крос-платформних або орієнтованих на одну платформу) для популярних сімейств смартфонів і планшетних комп'ютерів; Documents Services – сервіси для електронної взаємодії та обміну документами між робочими групами, які працюють над спільними проектами, через робочі середовища та портали; Sites Services – сервіси для самостійної розробки та обслуговування візуально привабливих комерційних веб-сайтів; Analytics Services – сервіси для швидкого створення і спільного використання аналітичних інформаційно-інструментальних панелей і звітів через хмарну середу.
У свою чергу, сервіси Oracle Cloud Application Services надають клієнтам доступ до широкого спектру корпоративних програм для роботи в середовищах хмарних обчислень, з вбудованими можливостями бізнес-аналізу і підтримкою соціальних і мобільних платформ.
За даними saasworld.ru
ActiveCloud by Softline запустила «хмари» на території Євросоюзу
ActiveCloud («АктівХост РУ»), провайдер хостингу і хмарних рішень для бізнесу, оголосив про запуск хмарної послуги CloudServer (IaaS) на території Євросоюзу.
З 7 червня поточного року клієнти компанії ActiveCloud, замовляючи послугу CloudServer (IaaS), можуть вибирати розміщення ресурсів в дата-центрах Росії і Європи. При цьому, вибравши Європу, клієнти отримують російськомовну підтримку 24х7, оформлення всіх документів згідно з російським законодавством, і, що актуально для великих міжнародних компаній, збільшення швидкості доступу до ресурсів для користувачів із зони ЄС, говориться в повідомленні Softline. Замовникам гарантована повна конфіденційність належної їм інформації – розміщення серверів в Євросоюзі забезпечує захист даних від несанкціонованого доступу та фізичного вилучення третіх осіб, підкреслили в компанії.
Таким чином, клієнти ActiveCloud by Softline в режимі онлайн через зручний інтерфейс можуть замовити сервери, вибудовуючи повноцінну інфраструктуру в європейському «хмарі», і масштабувати її, збільшуючи потужності в десятки разів. Всі елементи системи повністю дубльовані, клієнтам доступні: «простий» замовлення, продовження, зручна оплата, особистий кабінет, з якого можна управляти сервісами і де відображаються всі послуги, статистика по використанню ресурсів, поточний баланс, платіжний центр і центр техпідтримки.
За бажанням замовника можлива організація каналу «точка-точка» високої пропускної здатності від офісу клієнта до дата-центру в Європі. Додатково пропонуються послуги оренди ПЗ та додатків (SaaS), розташованих на серверах. Клієнтам «хмари» в Європі також надається гарантія якості послуги – різні рівні SLA: від стандарту до преміум з фінансовою гарантією доступності сервісу 99,95%.
За даними saasworld.ru
Недавні записи
- IBM відкриє доступ до суперкомп’ютера Watson для всіх
- Handle: блискавичне сортування вхідної пошти і керування завданнями і нагадуваннями
- Sqwiggle – система відеокомунікацій для команд , яка бореться з самотністю при віддаленій роботі
- Компанія CleanTalk завершила розробку програми для захисту сайту від спаму.
- Хмарні сервіси легко використовувати для поширення вірусів
Архів
- Листопад 2013 (3)
- Жовтень 2013 (1)
- Вересень 2013 (3)
- Серпень 2013 (4)
- Січень 2013 (7)
- Грудень 2012 (6)
- Листопад 2012 (8)
- Жовтень 2012 (4)
- Вересень 2012 (3)
- Серпень 2012 (4)
- Липень 2012 (3)
- Червень 2012 (10)
- Травень 2012 (7)
- Квітень 2012 (13)
- Березень 2012 (12)
- Лютий 2012 (6)
- Січень 2012 (15)
- Грудень 2011 (10)
- Листопад 2011 (11)
- Жовтень 2011 (10)
- Вересень 2011 (9)
- Серпень 2011 (14)
- Липень 2011 (16)
- Червень 2011 (21)
- Травень 2011 (4)
- Квітень 2011 (3)
- Березень 2011 (1)
- Лютий 2011 (3)
- Січень 2011 (2)
- Грудень 2010 (6)
- Листопад 2010 (1)
- Жовтень 2010 (6)
- Вересень 2010 (6)
- Серпень 2010 (5)
- Липень 2010 (8)
- Червень 2010 (11)
- Травень 2010 (9)
- Квітень 2010 (1)
- Березень 2010 (3)
- Лютий 2010 (3)
- Січень 2010 (5)
- Грудень 2009 (4)
- Вересень 2009 (2)
- Серпень 2009 (1)
- Травень 2009 (1)
- Квітень 2009 (1)