Яким може стати повноцінний “хмарний” сервіс від Інтернет гіганта

Чарлі Вуд – засновник і глава компанії Spanning, що надає послуги з управління, архівації та захисту даних в "хмарах" – запропонував свій сценарій по захопленню Google перспективного ринку хмарних обчислень.

Для компанії Ларрі Пейджа, яка тільки збирається запустити сервіс Drive, призначений для дистанційного зберігання даних, важливо зробити правильні кроки на цьому полі, де вже щосили діють конкуренти – Microsoft SkyDrive, Dropbox, Amazon Cloud Drive і Apple iCloud.

Перше, що слід зробити Google – це не зіпсувати свою перевагу, пише Вуд. За даними його компанії, більше половини бізнес-користувачів вже використовують "гугловський" онлайн-офіс для зберігання Word-документів, музики і фільмів, а не тільки файлів в "рідних" форматах, створених за допомогою Google Apps (текстових документів, презентацій і таблиць ).

Однак використовувати цей сервіс безпосередньо як віддалену "флешку" (що дозволяють робити, наприклад, Dropbox і SkyDrive), закачуючи туди засобами операційної системи файли будь-яких типів, не можна. Google поки дозволяє це робити лише через браузер.

По-друге, підкреслює глава Spanning, Google повинна забезпечити інтуїтивно зрозумілу синхронізацію між ПК і мобільних пристроєм, і зробити так, щоб її сервіс "просто працював" (так Стів Джобс характеризував iCloud під час презентації). Це означає, що підтримка GDrive повинна повноцінно працювати не тільки на комп'ютерах з Windows, Linux і "маках", а й бути вбудована в Android-смартфони, браузер Chrome і операційну систему Chrome OS.

Інші пропозиції Вуда полягають в тому, щоб інтегрувати "хмарне" файлосховищах в соціальну мережу Google +, музичний сервіс Google Music, комплект офісних додатків Google Apps і альбоми Picasa.

"Наші фотографії та музика вже знаходяться на хмарних веб-сервісах Google – так чому б їм не розташовуватися і в папках верхнього рівня на моєму Google Drive? Дозволяючи мені завантажувати фотографії та музику в Google Docs, Google змушує мене фрагментувати файли і визначати їх призначення. Було б більше сенсу, якщо зібрати і зберігати всі мої файли в одному місці, незалежно від того, де вони були завантажені ", – пише він.

Нарешті, Google необхідно запропонувати розумну цінову модель та об'єм вільного місця (зараз кожному користувачеві "Документів Google" безкоштовно надається до 1 гігабайта), вважає Вуд. Щоб успішно конкурувати з Apple iCloud і Cloud Drive від Amazon, інтернет-гігант повинен збільшити цей ліміт принаймні до 5 Гб, пише він. Dropbox, для порівняння, безкоштовно пропонує для зберігання даних 2 Гб, а SkyDrive від Microsoft – 25 Гб.

Якщо Google виконає ці побажання, "вона буде не тільки володіти додатками і сервісами, на які покладаються мільйони людей щодня, а й сіткою, яка тримає все це разом", – упевнений Вуд.

Про те, що Google планує відкрити власну "віртуальну флешку", стало відомо наприкінці вересня. Як очікується, GDrive дасть кожному користувачеві "осередок" в Інтернеті для зберігання будь-яких типів даних, доступних з будь-якого пристрою і платформи.

Офіційні терміни запуску, можливості і тарифи на сервіс поки невідомі.

Джерело: vesti.ru

Прокоментувати

Недавні записи

Архів