12,9 млн дорослих жителів України користуються Інтернет щомісяця
Сьогодні 6 жовтня в інформаційному агентстві «ІнтерМедіа консалтинг» відбулася прес-конференція Інтернет Асоціації України (ІнАУ). У заході взяли участь Голова Правління Інтернет Асоціації України Тетяна Попова, Голова комітету Інтернет Асоціації України з питань інтернет-реклами Михайло Комісарук, Директор з маркетингу дослідницької компанії InMind Олена Житник.
У ході прес-конференції були оголошені результати першого регулярного соціологічного дослідження аудиторії інтернет-користувачів, проведеного компанією InMind за замовленням Інтернет Асоціації України, а також представлений інструментарій для медіапланування. «Інтернет став обов’язковим компонентом медіа-міксу. Ринок давно потребував як в результатах професійного дослідження, що відповідає міжнародним стандартам соціологічних досліджень, так і в професійному інструменті медіапланування. Тому сьогоднішня подія є початком нового етапу у розвитку українського ринку інтернет-реклами », – зазначив Михайло Комісарук.
В Україні налічується 12900 тисяч регулярних користувачів Інтернету у віці 15 років і старше. Про це свідчать результати чергової хвилі установчого дослідження, проведеного компанією InMind за замовленням Інтернет Асоціації України (ІнАУ).
У вересні 2010 року, на підставі даних установчого дослідження, розпочала роботу перша софтверна панель інтернет-користувачів Україні: робота цієї репрезентативною медіапанель дозволяє за допомогою спеціального програмного забезпечення, встановленого на комп’ютери панелістів, здійснювати моніторинг відвідування українськими користувачами всіх інтернет-сайтів.
На сьогодні 33% всіх жителів України, або 12,9 млн, користуються Інтернетом не рідше одного разу на місяць. 8300 тисяч інтернет-користувачів проживають у великих містах і містах з чисельністю населення 50 000 +, 4,6 млн користувачів проживають у населених пунктах 50 000 -. З усіх українських інтернет-користувачів у віці старше 15 років 8700 тисяч використовують Інтернет кожен або практично кожен день. Найбільш високий рівень поширення Інтернету – серед молодих вікових груп: 61% інтернет-користувачів – від 15 до 29 років, 39% – від 30 до 44 років. Основним місцем використання Інтернету є будинок. 75% регулярних користувачів використовують для доступу в Інтернет домашній стаціонарний комп’ютер, 19% – домашній ноутбук.
Дане дослідження є настановчим та проведено InMind для Інтернет Асоціації України. Установче дослідження проводиться на щоквартальній основі для постійного моніторингу чисельності і соціально-демографічної структури користувачів Інтернету. Дані дослідження використовуються для підтримки роботи репрезентативною панелі інтернет-користувачів, на комп’ютерах учасників якої встановлено спеціальне програмне забезпечення, що дозволяє відстежувати відвідування ними всіх національних і зарубіжних інтернет-ресурсів.
За даними internetua
В Естонії створили віртуальну примірювальну
Рішення проблеми повернення одягу, який не пасує, запропонував естонський стартап Fits.me: манекен, який здатний прийняти форму будь-якого тіла.
Робот побудований з тридцяти платівок, які рухаються та обертаються, розширюючи плечі, роздуваючи грудні м’язи і прибираючи пивний животик попереднього клієнта, щоб бути схожим на вас, читачу. Всього моделюються близько двох тисяч фігур, повідомляє Компьюлента.

Інтернет-магазин, який уклав контракт з Fits.me, відправляє до Естонії свій запас одягу. Кожен предмет, один за іншим, натягується на манекен. Робот підбирає потрібну форму, камера фіксує результат. Отримане зображення міститься в базу даних продавця.
Потенційний покупець заходить на сайт, вводить свої параметри (зріст, об’єм грудної клітини та шиї, довжина торса), і сайт знаходить найбільш підходящу під опис фотографію обраного предмета одягу. Все одно що подивитися в дзеркало примірювальній.
Послуга доступна поки тільки чоловікам. Жіноча версія, на розробку якої піде $ 3,5 млн, з’явиться в листопаді.
Цього літа робот пройшов бета-тест в Німеччині. Продажі одягу через Інтернет в цій країні підскочили на 300%, а повернення знизився на 28%.
За даними http://focus.ua
В українському інтернеті запрацювала біржа інновацій InnoHunters
В Україні стартувала перша Інтернет-біржа інновацій InnoHunters. Біржа є посередником між вченими-інноваторами та науково-виробничими компаніями, і займається вирішенням логістичних проблем у галузі трансферу інновацій. Проект спрямований на те, щоб допомагати науково-виробничим компаніям у пошуку актуальних та ефективних інновацій. Біржа надає компаніям зручні інструменти, що дозволяють істотно економити час при знаходженні перспективних новинок або моніторингу ринку наукових розробок.
Найбільш важливим нововведенням, вигідно відрізняє Біржу InnoHunters від близьких проектів в Рунеті, є нестандартна система пошуку інновацій.
Ця система влаштована таким чином. Всі інновації класифікуються за технологічними укладами («Нано-та біо-», «Мікро-та еко-», «Хімія і нафту»), а точніше, за технологіями, що належить до цих укладів, причому кожна інновація може відноситись до декількох технологій. Так, інновації в галузі авіаційних барвників одночасно відносяться і до «Авіації», і до «Органічної хімії».
Новизна системи полягає в можливості пошуку інновації по перетину кількох технологій. Такий підхід дозволяє зробити знаходження інновацій по вузькоспеціалізованих тематиках простим і інтуїтивно зрозумілим.
Для швидкого моніторингу ринку за допомогою Біржі інновацій, командою Біржі реалізований додатковий функціонал. Для кожної представленої інновації, складено коротке резюме, яке дозволяє буквально за 30 секунд оцінити і актуальність, і переваги тієї чи іншої інновації, без необхідності аналізувати її в повному технічному описі. Такі короткі резюме, в порівнянні з ситуаціями, де доводиться перечитувати повні описи для кожної розробки, істотно підвищують комфортність та швидкість роботи з Біржею InnoHunters.
На сьогодні на сайті Біржі представлено близько 200 українських інноваційних розробок. Крім того, команда Біржі пропонує додаткову послугу по знаходженню інновацій заданої тематики силами співробітників InnoHunters, по зібраної базі з більш ніж 2000 інновацій українських учених.
За даними cybersecurity.ru
Недавні записи
- IBM відкриє доступ до суперкомп’ютера Watson для всіх
- Handle: блискавичне сортування вхідної пошти і керування завданнями і нагадуваннями
- Sqwiggle – система відеокомунікацій для команд , яка бореться з самотністю при віддаленій роботі
- Компанія CleanTalk завершила розробку програми для захисту сайту від спаму.
- Хмарні сервіси легко використовувати для поширення вірусів
Архів
- Листопад 2013 (3)
- Жовтень 2013 (1)
- Вересень 2013 (3)
- Серпень 2013 (4)
- Січень 2013 (7)
- Грудень 2012 (6)
- Листопад 2012 (8)
- Жовтень 2012 (4)
- Вересень 2012 (3)
- Серпень 2012 (4)
- Липень 2012 (3)
- Червень 2012 (10)
- Травень 2012 (7)
- Квітень 2012 (13)
- Березень 2012 (12)
- Лютий 2012 (6)
- Січень 2012 (15)
- Грудень 2011 (10)
- Листопад 2011 (11)
- Жовтень 2011 (10)
- Вересень 2011 (9)
- Серпень 2011 (14)
- Липень 2011 (16)
- Червень 2011 (21)
- Травень 2011 (4)
- Квітень 2011 (3)
- Березень 2011 (1)
- Лютий 2011 (3)
- Січень 2011 (2)
- Грудень 2010 (6)
- Листопад 2010 (1)
- Жовтень 2010 (6)
- Вересень 2010 (6)
- Серпень 2010 (5)
- Липень 2010 (8)
- Червень 2010 (11)
- Травень 2010 (9)
- Квітень 2010 (1)
- Березень 2010 (3)
- Лютий 2010 (3)
- Січень 2010 (5)
- Грудень 2009 (4)
- Вересень 2009 (2)
- Серпень 2009 (1)
- Травень 2009 (1)
- Квітень 2009 (1)

lambo-cbto-admin