10 суворих істин про ІТ і як навчитися їх приймати
Ідеал…як ми всі прагнемо його досягти… Давайте подивимось на ідеальний світ. В ньому ваша Мережа не постраждає через простій обладнання і завжди буде надійно захищена. Ви чудесним чином будете дотримуватись всіх нормативів і правил, а ваші користувачі стануть цілком самостійними. Хмара буде обслуговувати майже всі інфраструктурні потреби, і не залишиться жодного пристрою, що підключається до Мережі, роботою якого ви б не керували. Ну і, нарешті, ви зможете заслужити повагу і захоплення колег, якого ви дійсно гідні.
Проте прірва між мріями і суворою реальністю стає все ширше з кожним днем, пише Computerworld. Але це не означає, що треба махнути на все рукою, ви просто повинні чітко уявляти, що можна змінити і що для цього необхідно зробити.
Computerworld представив перелік 10 насущних проблем, з якими ІТ-департаментам треба навчитися жити і справлятися.
Революція iPhone – це всерйоз і надовго
Все частіше робочі місця нагадують вечірку комп'ютерних фанатів під гаслом "Принеси своій власний пристрій". Проблема? Безсумнівно. Адже багато ІТ-відділів або ніколи не отримують на них запрошення, або їм нема чого на них відповісти.
Дослідження, проведені нещодавно IDC і Unisys, показали, що 95% співробітників інформаційних відділів використовували на роботі технології, які придбали самі, і серед них левову частку займають керівні працівники. За прогнозами IDC, до 2014 року використання смартфонів, що належать співробітникам, на робочих місцях подвоїться.
Натан Клевенджер, головний розробник ITR Мобільність і автор книги "Використання IPad на підприємстві" (М., 2011), вважає, що iPhone і IPad є каталізаторами консьюмерізаціі в ІТ. Технічні підрозділи можуть або вирішити їх безпечне використання, або прийняти на себе всі ризики від можливих наслідків їх застосування. На думку Клевенджера, поки ІТ-відділи не будуть підтримувати потрібні користувачам пристрої і технології, ці користувачі будуть просто обходити ІТ-відділ стороною і задіяти своїх особистих технічних фахівців у бізнес-цілях. Це набагато більш небезпечна ситуація, ніж початкова підтримка користувача пристроїв.
Як зауважив Раффі Чакмахьян, віце-президент компанії Trellia, технічні підрозділи повинні спробувати дотриматися золоту середину між спробами (чи нездатністю) підтримки для користувача технології поза роботою, і дозволом вільного доступу до мережі з будь-якого пристрою.
ІТ-відділам доведеться навчитися жити зі сценарієм "Принеси своє власне влаштування на роботу", але їм слід спробувати управляти ним з точки зору витрат, безпеки та експлуатації. Стає все складніше дотримуватися відповідність корпоративним стандартам і забезпечувати потреби бізнесу. Їм необхідні управлінські рішення, які б забезпечили інформаційну безпеку і дозволили б керувати витратами з мінімальним впливом на ІТ-операції та інфраструктуру, вважають експерти.
Ви втратили контроль над тим, як ваша компанія використовує технології
Це відноситься не тільки до користувацьких пристроїв, які завойовують робочі місця. Сьогодні бізнес-користувач, що не володіє особливими технічними знаннями, може розкрутити хмарну послугу за допомогою одного телефонного дзвінка і кредитної картки або за допомогою заповнення інтернет-форми і звичайного натискання клавіші. ІТ-відділ втратив контроль над ІТ.
Але це зовсім не означає, що справи йдуть з рук геть погано. Розширюється всесвіт хмар і мобільних додатків може надати бізнес-користувачам доступ до необхідних технічних ресурсів, не звалюючи додаткове навантаження на ІТ-персонал або бюджет.
"Роками ІТ-відділи контролювали кожен пристрій, програми та процеси, що мають відношення до технологій, – говорить Джефф Степ, керівник Copperport Consulting -. Але через те, що комерційні відділи стають все більш технічно досвідченими і розлюченими на ІТ-відділи, керівництво дозволило їм діяти самим у своїх науково-технічних дослідженнях, при забезпеченні матеріально-технічними засобами та впровадженні нових програм і пристроїв. І ці комерційні структури найчастіше досить успішно, швидше і дешевше легально впроваджують те, що їм необхідно, ніж якби вони діяли через ІТ -відділ ".
Ваша робота більше не полягає в тому, щоб диктувати "зверху", які рішення використовувати. Ваше завдання – полегшити бізнес-користувачам процес прийняття вірних рішень, вважає генеральний директор компанії TextPower Скотт Голдман. "Замість того, щоб намагатися знову здобути контроль над всім і всіма, технічним відділам варто поборотися за дещо ще більш цінне – за вплив, – упевнений він -. Якщо ІТ-відділи будуть звертатися зі своїми користувачами, як з клієнтами, а не з скаржниками, то у них буде більше шансів досягти бажаних результатів. Дні всесильних ІТ-відділів, які диктують, які методи і машини використовувати, давно пройшли. І чим швидше вони це зрозуміють, тим швидше отримають управління в свої руки ".
Вам не уникнути ситуацій з простоєм устаткування
В кінцевому підсумку навіть містяться у відмінному стані інформаційні центри можуть вийти з ладу. Гадаєте, у вас достатньо резервів на цей випадок? Тоді ви – один з небагатьох щасливчиків!
У недавньому опитуванні, проведеному Ponemon Institute, 95% опитаних менеджерів зізналися, що за останні два роки в них сталося, принаймні, одне незаплановане відключення, а тривалість простою, в середньому, склала 107 хвилин.
В ідеальному світі, розповідає Пітер Пенфіл, віце-президент Liebert змінного струму, всі інформаційні центри будуть створюватися з високою надмірністю, зі структурами зі здвоєними шинами, де максимальне навантаження на будь-яку сторону не буде перевищувати 50%. Вони зможуть впоратися з піковими навантаженнями навіть тоді, коли відмовляють критично важливі системи, а інші стоять на профілактиці, де буде встановлюватися окреме обладнання для відновлення, готове відразу приступити до роботи у разі загальнорегіональними катастрофи.
Проте в реальності 100-відсоткове час безвідмовної роботи можливе тільки в тому випадку, якщо ви вкладаєте в обладнання кошти, але більшість компаній до цього не прагнуть, зазначив Пенфіл. Керівники інформаційних центрів сподіваються, що перебої не відбудуться, якщо системи будуть завантажені менш ніж на 50%.
Організації, де час працездатного стану машини необхідно для того, щоб просто вижити, повинні сегментувати свої інформаційні центри, зберігаючи безперебійність роботи для своїх найважливіших систем. Якщо їх електронна пошта вийде з ладу на півгодини, це, звичайно, буде прикро, але не смертельно. Якщо їх оперативні системи, що працюють в режимі реального часу, вийдуть з ладу, то вони будуть втрачати тисячі доларів за хвилину. ». Завжди краще мати потужності і не потребувати них, чому мати потребу в чомусь і не мати цих потужностей Але люди, що підписують рахунки, не завжди вибирають подібний підхід", – уклав Пенфіл.
Ваші системи ніколи не задовольнять потреби повністю
Як і у випадку з часом безвідмовної роботи, 100-відсоткове відповідність – мета, звичайно, висока, але швидше теоретична, ніж практична. У більшості випадків, дуже пильну увагу до дотримання всіх норм і правил може серйозно нашкодити вам в чомусь іншому.
За словами генерального директора компанії Hawkthorne Група Майка Мейкла, ступінь дотримання всіх нормативів залежатиме від того, в якій галузі ви працюєте. Організації в інтенсивно регульованих сферах, на зразок охорони здоров'я або фінансів, можливо, ніколи не зможуть повністю дотриматися всіх правил через те, що вони часто змінюються і можуть по-різному інтерпретуватися.
"Можна сказати, що оскільки жодна мережа не може вважатися на 100% надійною, то жодна організація не може бути впевнена, що вона дотримується всіх вимог на 100%, – говорить він -. Якщо вендор намагається продати вам продукт, який забезпечує абсолютний рівень відповідності все норм і вимог, знайте, що він вас обманює ».
На думку Мейкла, ще одна небезпека полягає в тому, що, намагаючись дотримати всі вимоги, організації витрачають занадто багато ресурсів і одночасно ігнорують інші, більш нагальні проблеми. "Дотримання вимог – це просто компонент управління ризиками, що само по собі є частиною корпоративного управління".
Хмара все не виправить
На думку експертів Gartner, понад 40% ІТ-директорів прогнозують, що до 2015 року більшість ІТ-опцій буде розташовуватися в хмарах. Але навіть хмара не є оптимальним рішенням. Надійність і безпека інформації будуть як і раніше служити причинами головного болю для ІТ-відділів, у фахівців просто буде менше контролю над тим, що зберігається в хмарах.
"Втрата інформації неминуча всередині будь-якої організації і може статися навіть у хмарі, – вважає Абхік Мітра з компанії Kroll Ontrack -.. Компаніям слід готуватися до гіршого, працюючи зі своїми провайдерами над плануванням часу простою обладнання, до відновлення та переносу інформації та катастрофічних втрат Інформаційна безпека була, є і буде проблемою, хоча просунуті хмарні рішення з часом значно знизять частку ризиків ".
Хмара оголило і іншу проблему: як організації зможуть точно оцінити свої ІТ-витрати, особливо враховуючи те, що бізнес-користувачі все більше застосовують хмарні послуги без участі ІТ-відділів. Така форма "тіньових ІТ" може серйозно позначитися на діяльності компаній і змусити технічні підрозділи серйозніше ставитися до цінностей наданих ними послуг, каже головний маркетолог компанії Apptio Кріс Пік. "Вперше у бізнес-користувачів з'явилася можливість вибору між послугами, які пропонує ІТ-відділ, і тим, що користувачі можуть придбати самі. Але поки ІТ-директор не зрозуміють, наскільки їхня діяльність дійсно цінна, вони не зможуть забезпечити достатній вибір своїм бізнес-користувачам. Вони будуть служити тільки для того, щоб підкидати гілки в багаття тіньового ІТ ".
У вас завжди буде не вистачати рук
ІТ-відділам завжди хочеться мати рівні можливості з іншими відділами, коли мова заходить про аутсорсинг або скорочення штату, але це навряд чи можливо, оскільки аутсорсинг в технічній галузі – набагато більш зріле явище, ніж, скажімо, аутсорсинг юридичних або HR-послуг, і якщо в компанії відбувається щось серйозне, страждають, в першу чергу, ІТ-відділи. І, на думку експертів, такий стан справ в найближчому майбутньому не зміниться.
Рішення кадрових проблем в ІТ полягає в тому, щоб використовувати сторонніх аутсорсеров та максимально їх інтегрувати в середу. Треба навчитися залучати людей і робити так, щоб вони завжди були в курсі, чим вони зможуть зайнятися потім, якщо втратять нинішньої роботи.
ІТ-фахівцям слід зрозуміти, що вони в першу чергу працюють на себе, і в другу – на організацію. Їм необхідно продовжувати розвивати свої мережі та контакти, просувати себе на ринку і розробляти власний бренд. Подобається це ІТ-професіоналам чи ні, але їм, найімовірніше, доведеться самим платити за свою освіту і конкурентоспроможність, але дивіденди вони будуть отримувати незалежно від курсу долара.
Ваша мережа вже зламана
Всі хочуть, щоб мережами було легко керувати, але було б складно їх зламати. Правда, справа зазвичай закінчується тим, що для цього ІТ-спеціалісти починають використовувати нескінченні блоки додатків систем безпеки, якими керувати якраз складно, а зламати – легко, вважає головний керівник проектів компанії Crossbeam Джо Форйетт. "Найжахливіше, що кожен додаток необхідно постійно" латати "і апргрейдіть. А в результаті з'являється безладна, надто складна і дорога інфраструктура безпеки".
Але і ця схема працює погано. Згідно з недавнім опитуванням Computer Security Institute, 4 з 10 організацій піддалися в 2010 році зараження шкідливими програмами, програмами-роботами або цільовим атакам. Ще 10% навіть не знають, чи були їх системи зламані.
Розумніше за все, радить аналітик компанії Palo Alto Networks Вейд Вільямсон, припустити, що ваша мережа вже зламана і почати розробляти навколо неї систему захисту. Сучасні шкідливі програми настільки всюдисущі і настільки спритно ховаються в мережах, що компаніям простіше прийняти той факт, що на їх територію вже вторглися. І замість того щоб енергійно накладати шар "латок" на корпоративні системи захисту, фахівцям систем безпеки слід більше часу витратити на те, щоб визначити, звідки проникає ця зараза, наприклад, через однорангові додатки або зашифровані соціальні мережі. Це зовсім не означає, що компанії повинні ліквідувати свої системи безпеки, їм просто необхідно звернути свої погляди всередину і пошукати ознаки, що сигналізують про зараження або зломі.
Найголовніші секрети компанії розкриваються через соціальні мережі
Ваші співробітники вже давно користуються на роботі соціальними мережами, незалежно від того, дозволено це політикою компанії чи ні. За даними дослідження Palo Alto Networks, Facebook і щебетати використовуються практично в 96% організацій.
Відповідно до недавнього індексом Panda Software, одна третина малих і середніх підприємств вже стали жертвами шкідливих програм, розповсюджуваних через соціальні мережі, а кожна четверта компанія втратила важливу інформацію через те, що її співробітники повідомили її через інтернет.
"Поведінка тих, хто використовує соціальні мережі, схоже на поведінку цих же людей років 10 тому при використанні електронної пошти, – заявив Рене Бонвені, віце-президент компанії Palo Alto Networks -.. Електронна пошта навчила нас ніколи ні на що не клікати Але всередині соціальних мереж люди клікають на кожен незначний URL, тому що довіряють відправникові. Ось чому ботнети, яким п'ять років тому був дан успішний відсіч, зараз повертаються знову, але вже через соціальні мережеві сервіси. А вони тягнуть за собою величезні ризики ".
Навіть ті компанії, які використовують рішення безпеки в соціальних мережах або інструменти для запобігання втрати даних, не можуть утримати фанатів Facebook або щебетати від розголошення секретів компанії всьому світу, журиться віце-президент компанії Actiance Сара Картер.
"Найважливіше – це освіта, – вважає Картер -.. Навчайте, підвищуйте кваліфікацію та навчайте знову Впроваджуйте навчальні технологічні рішення, за допомогою яких ви змогли б регулярно нагадувати користувачам про ризики, а також про політику компанії відносно відвідування сайтів, які не мають прямого відношення до бізнесу ".
Ваші користувачі ніколи не будуть надавати підтримку самим собі
Звичайно, це мрія будь-якого ІТ-відділу. Якби вони тільки могли скинути всіх цих неспроможних користувачів зі своєї шиї, то у них би з'явився час на виконання маси фактичної роботи. Але незважаючи на значні інвестиції в навчальні бази по інтернет-роботі і рішення по автоматичної підтримки, точка зору, що компанії коли-небудь зможуть відмовитися від своїх служб підтримки, як і раніше належить до галузі наукової фантастики, впевнений Натан МакНейл з компанії Bomgar.
"Самообслуговування може допомогти ІТ-відділам усунути безліч спільних проблем, на зразок переустановки паролів, але завжди вигідніше мати людей, які можуть впоратися і з простими і більш складним проблемами. Навіть якщо технології чудесним чином будуть працювати 100% часу, користувачі не зможуть стільки ж думати про це. Поки технології будуть продовжувати еволюціонувати, потрібні будуть і ті, хто буде розвивати ІТ-підтримку ".
Деякі фахівці радять інвестувати не в рішення з самообслуговування, а в програми дистанційної підтримки. "Багато організацій почали створювати бази даних питань і по максимуму намагаються використовувати автоматизацію документообігу для того, щоб допомогти кінцевим користувачам отримувати відповіді онлайн, – говорить Мак Нейл -.. Адже найчастіше реальне спілкування зі співробітником служби підтримки викликає в кінцевих користувачів більше роздратування Інвестування в службу самодопомоги краще замінити на службу дистанційної підтримки, тоді в багатьох ситуаціях персонал служби підтримки міг би відразу отримувати доступ до комп'ютера користувача і вирішувати проблеми безпосередньо ".
Ви ніколи не отримаєте того визнання, якого заслуговуєте
Неважливо, наскільки старанно ІТ-спеціалісти працюють і наскільки вони життєво важливі для існування всієї компанії, їм не варто очікувати шанобливого до себе поваги за межами свого відділу. "ІТ-спеціалісти хочуть, щоб їх цінували і розуміли, – говорить Стів Лоув, генеральний директор компанії Innovator -. Але це дуже рідко трапляється".
ІТ-відділ зазвичай сприймають як Санта-Клауса, який приносить прикольні нові іграшки для всіх цих бізнес-хлопчиків і дівчаток, як доктора "Ні", зацікавленого лише в тому, щоб не підпустити користувачів до ресурсів, які їм потрібні для виконання роботи, або як Управління національною безпекою, яке моніторить кожен рух в інтернеті на тему підозрілої діяльності і відрізає користувачам доступ до нього.
Так як же здобути собі повагу? Лоув вважає, що заслуговувати його треба кожен день.
За даними internetua.com
По дорозі з “хмарами”
Цієї весни в Росії проводилась конференція, на котрій розглядались тепер модні питання з теми: «хмарних обчислень» (cloud computing).Поміж багатьох виступів запам'яталась оглядова доповідь про стан нашого ринку і його перспективи. Саме ця доповідь стала популярною серед аудиторії, отримала багато відгуків та спонукала цікаву дискусію: чи варто враховувати як «хмарні», доходи поштових сервісів великих російських контент-провайдерів? Існують два погляди. Компанія Gartner вважає, що твердження «електронна пошта є товаром», і товаром хмарним – не завжди вірно. З іншого боку пошта для корпоративних користувачів на Яндексі, того самого, який нещодавно з помпою дебютував на NASDAQ, мало чим відрізняється (принципами) від реалізації рішення на базі Microsoft Hosted Exchange 2007 на Softcloud. От і зрозумій, де «хмари», а де ні. Адже за даними Softline (презентація голови ради директорів Ігоря Боровикова) електронна пошта займає значну частку (78%) в попиті на SaaS (Software as a Service) сервіси.
Приклад з поштою лише один із прикладів, де помітна багатосторонність думок у трактуваннні терміну «хмарні обчислення». Якщо вже торкнутися термінологію, не можна оминути тренд останніх декількох місяців, коли «по дорозі з хмарами», як співали Тигреня і Мавпочка, йти стане веселіше не тільки їм, але і всім іншим. Нещодавно ряд великих компаній – Amazon, Google і Apple, наздоганяючи один одного, вивели на ринок свої музичні хмарні сервіси. І хоча мова йде про звичайну потокову передачу, відомої давно, – так звані "хмарні сервіси", обігруючи з нового ракурсу, з боку приватної особи, роздуту маркетингом концепцію.
Розпочавши розмови про "хмарні", не впевнений, що буде правильно сказати «обчислення», швидше звернених до споживача потокових сервісах, – не можна не згадати про відео-трансляції. Взяти той же Netflix, з його 23 млн. користувачів і тільки в першому кварталі цього року отримав $ 719 млн. доходу. Чи буде він «хмарним»? Ймовірно, якщо будь-потоковий сервіс назвати «хмарним», або, як варіант, завівши мову про книги, тоді дійсно, як каже Dr. Windson Holden з Juniper Research: «ми на шляху до сценарію, де хмари дорівнюють веб – інтерфейсу».
Презентація «Російський ринок IaaS» на CloudConf 2011, Володимир Карпенко, консультант J'son & Partners Consulting
Як бачимо, питання, «що відносити до хмар?» – Не таке просте. Тим паче визначення Національного інституту зі стандартів і технологій, до якого часто апелюють, говорячи про «хмари» та "хмарні обчислення", є тільки draft-му, проектом. І не більше. Тому «хмарні обчислення» можуть трактуватися дуже вільно, а значить, і показники будуть значно «гуляти». Приміром, за даними Gartner обсяг ринку в 2013 році складе більше $ 50 млрд., з них на SaaS доведеться $ 42,4 млрд., а от за версією Cisco обсяг «хмар» трохи перевищить $ 40 млрд., а частка SaaS складе всього $ 29, 5 млрд. Різниця в цифрах у двох джерел з SaaS трохи менша ніж в два рази. Давайте наведемо ще одне, показове порівняння. По одному з передбачень до 2014 року обсяг сегменту IaaS (Infrastructure as a Service) складе $ 4 млрд., а з іншого сума в $ 4 млрд. буде досягнута тільки до 2015 року. Обидва звіти підготовлені в одній компанії, In-Stat, і час між ними лише п'ять місяців. Перший побачив світ у березні, другий в липні цього року.
Втім, не можна не відзначити, що всі, хто говорить про «хмари», сходяться в одному: «хмарні обчислення» – сектор ІТ та суміжних галузей, котрий найдинамічніше розвивається. Так, за даними IDC сукупний темп річного зростання (GAGR) в світі складе 27,6% у період з 2010 по 2015 роки. Якщо подивитися на оцінки учасників ринку в Росії, наприклад, дивлячись на презентації Мегаплан і «Мій склад» на CloudConf 2011, в обох компаній знайдуться слайди, де на графіках по динаміці клієнтів криві різко йдуть вгору. У Softline, також вказуючи на зростання обсягів продажів у сегменті SaaS, кажуть про співвідношення 2010 року до 2009 на 382%.

Слайди з презентацій Мегаплан і «Мій склад» на CloudConf 2011
Загалом, дані учасників ринку перегукуються з прогнозами. Обсяг ринку в Росії в 2009 році за даними IDC склав $ 4,9 млн., а за підсумками 2014 року прогнозується збільшення до $ 161,5 млн., що свідчить про більш ніж 100% сукупному темпі річного зростання. По інший бік від «хмар» знаходиться телеком, де факт незаперечний, темп сповільнився, а за 2009 і 2010 року обсяг галузі хоч і збільшився в грошах, частка зв'язківців у ВВП стала менше. Темпи росту за останні два роки були нижчі, ніж рівень інфляції. І ймовірно такими, трохи перевищуючими рівень інфляції, або йдучи з ним врівень, і залишаться. Нещодавно, на останньому РІФ + КІБ з цього приводу добре сказав Аркадій Волож (Яндекс), заявивши: «Ви росли в минулій десятирічці, а тепер наша черга».
Виходить, що під боком у телекомунікаційній галузі перебуває перспективний ринок в самому початку свого шляху, де йде вкрай динамічний розвиток. При цьому відповідно до бізнес-логіки «хмарних обчислень», якщо не брати до уваги «потокові хмари» (музичні та відео), основними споживачами є підприємства малого та середнього бізнесу – ласий шматок для будь-якого оператора зв'язку. Тим більше з «хмарами» телеком знайомий давно і не з чуток. Адже та ж мережа інтернет, це хмара «мережі мереж». Тому бажання операторського співтовариства розширити сферу діяльності і поширити свій вплив на тільки народжуваний ринок, природно і зрозуміло. На «хмарах», разом з ринком, можна рости більше 100% на рік, на відміну від зв'язку і ІТ, де річне зростання очікується в середньому на рівні 7% і 20% відповідно. На цьому, до речі, і побудована стратегія групи ІНОВЕНТІКА, яка нещодавно оголосила себе першим ІТ-оператором в Росії.

Презентація: «ІТ-оператор як середовище розвитку хмарних сервісів» на Business Models Media & Telecom 2.0: Ключові стратегії монетизації, Ольга Понамарьова, керівник служби маркетингу INOVENTICA
Якщо не брати до уваги Ростелеком, якого сама держава, з чим вже пора «змиритися», поставила на роль лідера, «Національного чемпіонату», у тому числі і в G-cloud (під G розуміється Government), інтерес до «хмар» у операторів зв'язку більш ніж помітний. Прикладів достатньо. Раніше не «злазила» зі сторінок профільної преси Йота, трохи менше року тому зробила нескромну заявку на першості в LTE по Росії, спільно з Ай-Теко вирішила просувати хмарні рішення SAP. Стільниковий оператор з російським корінням, МТС, для тестів нових сервісів за моделлю SaaS пішов у Білорусію. Вимпелком, ще одна компанія з «великої трійки», сів, або краще сказати злетів у «хмари» Microsoft і буде надавати корпоративним клієнтам Office 365. Та й сам Ростелеком, видать, вирішивши жити не тільки національними «хмарами», в особі своєї доньки, РТКомм, запустивши платформу на базі Parallels Automation, пробує зайняти ринок корпоративних клієнтів, виступивши агрегатором різних сервісів, у тому числі і в сегменті SaaS.
У компанії Parallels, відомої рішеннями в області віртуалізації, говорячи про вплив операторів зв'язку на «хмарні обчислення» звертають увагу на ряд аспектів. Враховуючи, що буде відбуватися зміна моделі дистрибуції ПЗ, а через специфіку бізнесу світові вендори навряд чи будуть здійснювати прямі продажі в Росії, у наших операторів є хороший шанс поборотися за $ 3 млрд. «хмарних» грошей до 2017 року. Тим більше оператори володіють природними перевагами, до яких треба віднести:
– Велику базу споживачів, відкритих новим онлайн-сервісам;
– Потужні дата-центри;
– Можливість контролю якості end-to-end (в силу володіння доступу до інфраструктури на всьому протязі надання послуг, так званий «наскрізний» SLA);
– Великі маркетингові бюджети для просування нових послуг.
Правда як це все поки спрацює, і чи спрацює на користь телекому – абсолютно незрозуміло. Адже ринок «хмар» молодий, і тільки знаходиться в стадії становлення. Є думка, що близько 70% потенційних клієнтів не готові купувати у провайдерів, а будуть брати «хмарні» сервіси у інтеграторів або за рекомендаціями спеціалізованих компаній. Уявіть, скільки керівників середнього і малого бізнесу, де часто немає повноцінних служб ІТ, знають про «хмари» та "хмарні обчислення"? А якщо і знають, то звідки? Тут показовий приклад Microsoft, де поряд з Вимпелкомом, другим партнером по Office 365 став СКБ «Контур», що займає велику вагу при подачі звітності до податкової інспекції або інші контролюючі органи через інтернет, в електронному вигляді.
Чи буде доступ до інфраструктури, власниками якої є оператори, тією «родзинкою», яка направить погляди споживачів тільки до них, приміром, як гарантія за SLA – питання також нетривіальний. Вище вже згадувався Netflix, де відео-сервіси надаються поверх існуючих мереж (over-the-top, OTT), але ж «хмарні» сервіси, це від початку сервіси для роботи «поверх»!
У будь-якому випадку, на дорозі з «хмарами», разом з операторами зв'язку буде йти, як з тигром і мавпочкою в мультфільмі, весела компанія. От тільки якщо в мультфільмі це були вірні друзі: слон, жабеня, крокодил і бегемот, то в «хмарах» ситуація інша. Самі виробники ПЗ, його продавці, інтегратори або спеціалізовані на аутсорсингу ІТ-послуг компанії, навряд чи захочуть віддати цей ринок. І всі шанси зайняти на ньому місце у них, як втім, і в операторів – є. Забувати про це, йдучи до «хмар», не варто. Адже десь там, вище хмар, знаходиться космос, де кисню немає, а значить дихати нічим …
———
PS: Припустимо, що РТКомм став успішно продавати серед своїх клієнтів, і клієнтів Ростелекома сервіс «Мій склад». Які колізії вилізуть, коли, знову ж таки припустимо, Синтерра, … тобто Мегафон, … або МТС, … або Вимпелком, у кого вже там грошей буде по більш, придбає ТОВ «Логнекс», власника сервісу «Мій склад»?
За даними portaltele.com.ua
Серверні платформи стають основним полем бою Intel і AMD
Результати 2 кварталу 2011 року, зафіксовані найбільшими виробниками мікропроцесорів – Intel і AMD, показують, що на тлі ослаблення попиту на ринку традиційних ПК, конкуренція між суперниками поступово зміщується в сегмент серверів. Як зазначає портал DigiTimes з посиланням на думку гравців ПК-сегмента, стрімкий розвиток "хмарних" систем йде на користь обом компаніям.
Як відомо, у другій чверті Intel досягла значних успіхів, чому значною мірою сприяло її підрозділ Data Center групи, виручка якого в порівнянні з цифрами 2010 року збільшилася на 15%.
Однак AMD має намір найближчим часом кинути виклик процесорного гіганта і представити в 3 кварталі 2011 року свою нову процесорну архітектуру для серверів – бульдозер. На думку експертів, краще співвідношення ціна / якість нових ЦПУ значно підвищує шанси AMD стати ще більш серйозним суперником Intel.
Про майбутнє посилення конкуренції свідчить і нещодавно просочилася в Мережу інформація з роадмапа AMD на 2012 рік, відповідно до якої компанія збирається випускати не тільки восьмиядерні, а й десятіядерні процесори.
За даними dailycomm.ru
Недавні записи
- IBM відкриє доступ до суперкомп’ютера Watson для всіх
- Handle: блискавичне сортування вхідної пошти і керування завданнями і нагадуваннями
- Sqwiggle – система відеокомунікацій для команд , яка бореться з самотністю при віддаленій роботі
- Компанія CleanTalk завершила розробку програми для захисту сайту від спаму.
- Хмарні сервіси легко використовувати для поширення вірусів
Архів
- Листопад 2013 (3)
- Жовтень 2013 (1)
- Вересень 2013 (3)
- Серпень 2013 (4)
- Січень 2013 (7)
- Грудень 2012 (6)
- Листопад 2012 (8)
- Жовтень 2012 (4)
- Вересень 2012 (3)
- Серпень 2012 (4)
- Липень 2012 (3)
- Червень 2012 (10)
- Травень 2012 (7)
- Квітень 2012 (13)
- Березень 2012 (12)
- Лютий 2012 (6)
- Січень 2012 (15)
- Грудень 2011 (10)
- Листопад 2011 (11)
- Жовтень 2011 (10)
- Вересень 2011 (9)
- Серпень 2011 (14)
- Липень 2011 (16)
- Червень 2011 (21)
- Травень 2011 (4)
- Квітень 2011 (3)
- Березень 2011 (1)
- Лютий 2011 (3)
- Січень 2011 (2)
- Грудень 2010 (6)
- Листопад 2010 (1)
- Жовтень 2010 (6)
- Вересень 2010 (6)
- Серпень 2010 (5)
- Липень 2010 (8)
- Червень 2010 (11)
- Травень 2010 (9)
- Квітень 2010 (1)
- Березень 2010 (3)
- Лютий 2010 (3)
- Січень 2010 (5)
- Грудень 2009 (4)
- Вересень 2009 (2)
- Серпень 2009 (1)
- Травень 2009 (1)
- Квітень 2009 (1)

lambo-cbto-admin