Гру
2
Прокоментуй!

Microsoft відкрив вільне тестування Office 365 для українських компаній

Компанія Microsoft почала тестування свого «хмарного» пакета офісних додатків – Office 365.

Він дозволить використовувати в «хмарі» інструменти Microsoft Office, платформи для спільної роботи користувачів Microsoft SharePoint Online, електронну пошту, календар і клієнт для обміну миттєвими повідомленнями Microsoft Lync Online.

З сьогоднішнього дня будь-яка компанія зможе безкоштовно підключити тестову версію продукту на період до 30 днів.

Продавати в Україну «хмарний» пакет Office 365, Microsoft планує в наступному році.

Скільки буде коштувати доступ до Office 365 поки не повідомляється. В середньому вартість щомісячної оренди ПЗ в різних країнах становить від $ 2 до $ 24, залежно від набору орендованих додатків.

Нагадаємо, що за даними дослідження, проведеного компанією «Майкрософт України» у жовтні цього року, понад 30% українських компаній будуть використовувати хмарні технології вже через 3 роки.

До 2015 року частка компаній в Україну, використовують хмарні рішення, буде 40% і більше. При цьому найбільш перспективними, з точки зору застосування хмарних технологій, респонденти визнали галузь системної інтеграції і сферу послуг.

За даними  proit.com.ua

Гру
2
Прокоментуй!

17% українських компаній бачать загрозу в «хмарах»

Багато організацій бачать певні ризики для інформаційної безпеки у використанні нових технологій.

Про це свідчать результати дослідження, проведеного «Лабораторією Касперського». Текстом дослідження розпоряджається «proIT».

Так, наприклад, 17% представників українських компаній (у світі – 23%) розглядають хмарні технології скоріше як загрозу, а майже половина підприємств неохоче впроваджують інновації.

«Подібні побоювання не виправдані, тому що саме хмарні технології дозволяють у режимі реального часу збирати інформацію про існуючі загрози, а також ефективно виявляти невідомі погрози та їх джерела, оперативно захищаючи користувачів, – розповів інженер передпродажної підготовки« Лабораторії Касперського »у Східній Європі Олексій Денисюк

Що ж до основних загроз, то IT-спеціалісти в майбутньому серед них виділяють цільові та хакерські атаки, а також шкідливі програми.

При цьому опитані прогнозують зростання значущості інформаційних загроз для бізнесу – сьогодні їх вважають однією з головних небезпек 48% українських організацій (у світі – 15%), а через два роки кіберзагрози бачать основним бізнес-ризиком 43% (у світі – 46%) респондентів .

Такий значний розрив між сучасними уявленнями про кіберзагрозам в Україні та світі дослідники пояснюють низьким рівнем захищеності корпоративних мереж вітчизняних підприємств.

Так, дві третини респондентів в Україні вважають, що в їхніх організаціях недостатньо як фінансових ресурсів, так і фахівців, знань і системних ресурсів для забезпечення належного рівня інформаційної безпеки.

За даними proit.com.ua

Гру
1
Прокоментуй!

Інтернету довіряють 40% українців

Author lambo-cbto-admin    Category Internet, UA-net     Tags

Інтернет-ресурси є найбільш важливим джерелом інформації про новини і події для 40% українців.

Про це свідчать результати дослідження Бюро маркетингових досліджень iVOX Ukraine «Тенденції користування інтернетом в Україну».

Також інтернет займає перше місце серед джерел комерційної інформації. Дізнатися за допомогою інтернету про нові товари та послуги, розпродажі, знижки, акції воліє 33% українців (ТБ з цією метою використовують тільки 16%).

При опитуванні респондентів iVOX Ukraine відстежив тенденцію, яка полягає в тому, що інтернет витісняє телевізор як основного джерела новин зі зростанням сімейного доходу.

Більше 70% тих, хто для отримання інформації користується інтернетом, мають досить високий рівень доходів, тоді як ТВ довіряють сім'ї, яким не вистачає грошей навіть на їжу.

Інтернет-покупки, згідно з дослідженням, більшою мірою залежать від товарної категорії, меншою – від віку споживачів.

Найменше купують продукти харчування та напої, найбільше – побутову техніку і електроніку. Жінки частіше за інших запам'ятовують назви вподобаних магазинів, а чоловіки і люди середнього віку – користуються ціновими агрегаторами. При цьому найчастіше покупці інтернет-магазинів поповнюють за допомогою інтернету рахунку мобільних телефонів і оплачують продукти харчування та напої (27 і 22 рази відповідно), а найрідше – побутову техніку, меблі і товари для дому (сім разів на рік).

Онлайн фінансові послуги в Україні розвинені слабко, але кількість споживачів, які хотіли б ними користуватися, зростає.

За даними дослідників, потенціал попиту на такі послуги є в усіх без винятку напрямках фінансових операцій. Найбільш необхідними сервісами для українців є перегляд залишків на банківських рахунках, оплата товарів і рахунків платіжною карткою, перерахування коштів з одного банківського рахунку на інший.

Найчастіше фінансовими послугами за допомогою інтернету користуються чоловіки і люди середнього віку.

При цьому привабливість всіх видів онлайн фінансових послуг зростає в залежності від рівня доходу сім'ї.

Винятком є ??тільки замовлення і оплата фінансових послуг банку через інтернет, що найбільш популярний у категорії населення із середнім доходом.

Опитування проведено бюро маркетингових досліджень iVOX Ukraine методом онлайн інтерв'ю. Вибірка: N = 1000, репрезентативна інтернет-населенню України за статтю, віком, регіоном проживання та розміром населеного пункту.

За даними  proit.com.ua

Недавні записи

Архів