Лют
18
Прокоментуй!

Світовий ринок хмарних сервісів подвоїться за три роки

Глобальний ринок хмарних сервісів за три роки збільшиться вдвічі і досягне 68 мільярдів доларів, при цьому він буде рости переважно за рахунок попиту з боку представників середнього та малого бізнесу (СМБ), заявила в четвер компанія-розробник програмних продуктів Parallels.

За даними Parallels, у світі 75% компаній з числом співробітників менше 20 вже зараз орендують IT-інфраструктуру, а не мають її у власності і підтримують самостійно. Протягом найближчих трьох років компанії СМБ, згідно з даними дослідження Parallels, планують в два рази збільшити споживання платних хмарних додатків. Наприклад, тільки в США в 2011 році підприємства СМБ придбали хмарних сервісів на 15,1 мільярда доларів – це майже половина обсягу глобального ринку, який в 2011 році досяг 34 мільярди доларів.

У Росії, за інформацією директора з маркетингу та роботі з партнерами Parallels в регіоні EMEA (Europe, the Middle East and Africa) Костянтина Анісімова, кількість СМБ-компаній невелика і рівень конкуренції між ними низький, тому у них немає особливого стимулу модернізувати IT-інфраструктуру і впроваджувати хмарні сервіси. В результаті, обсяг вітчизняного "хмарного" ринку ледь досяг 200 000 000 доларів.

Експерт бізнес-напрямку обчислювальних систем і систем зберігання даних компанії "Мікротест" Георгій Гаджієв каже, що найбільший інтерес до хмарним сервісів виявляють недавно створені дрібні компанії, середні починають освоювати хмари, а в великих впровадження хмарних сервісів поодинокі.

За словами директора з розвитку сервісу та професійних послуг компанії-інтегратора "Енвіжн Груп" Максима Татусева, попит на хмарні послуги в РФ потенційно дуже високий, але існуючі сервіси не в повній мірі задовольняють вимогам замовників. Наприклад, великі компанії хотіли б орендувати бізнес-додатки, але бояться виносити дані за межі систем безпеки компанії.

"Якщо російські сервіс-провайдери зможуть запропонувати адекватну, з точки зору ринку, хмарну послугу, то ринок чекає" великий вибух ", застосування хмарних послуг стане масовим", – говорить Папін.

Світ у компаній СМБ найбільш затребувані послуги хостингу інфраструктури – покупка віртуальних і виділених серверів і оренда віртуальних машин; на їх придбання цих сервісів компанії витратили понад 14 мільярдів доларів.

На покупку бізнес-додатків (системи управління контентом, бухгалтерію, відновлення та резервне копіювання, CRM, HR та інше) СМБ-компанії, за оцінкою Parallels, витратили 9 мільярдів доларів; на сервіси забезпечення присутності в інтернеті (домени, сайти, віджети для інтернет -магазинів і так далі) – близько 7 мільярдів; на комунікаційні сервіси (електронна пошта, захист та архівування електронної переписки, оренда телефонних станцій тощо) – 4000000000.

За даними   saasworld.ru

Лют
18
Прокоментуй!

IBM завершує придбання постачальника хмарних рішень DemandTec

Корпорація IBM оголосила про завершення придбання компанії DemandTec, каліфорнійського постачальника хмарних рішень. Нагадаємо, що сума операції оцінювалася в $ 440 млн. В результаті операції близько 350 співробітників DemandTec увійдуть до складу підрозділу IBM Software Group.

Як вважають в IBM, це придбання допоможе корпорації розширити свою ініціативу IBM Smarter Commerce («Розумна комерція») за рахунок додавання хмарних додатків DemandTec, які допомагають клієнтам збільшити прибуток завдяки визначенню оптимальних цін та асортименту товарів і більш ефективному просуванню продукції.

В рамках ініціативи Smarter Commerce, яка була запущена в березні 2011 р., IBM пропонує програмне забезпечення та послуги, що допомагають організаціям перетворювати свої бізнес-процеси для більш оперативного реагування на мінливі потреби споживачів на сьогоднішньому цифровому ринку. Поширення цих можливостей в середу хмарних обчислень забезпечує організаціям миттєвий доступ до необхідних даних про споживачів, що, в підсумку, призводить до швидкої окупності інвестицій і росту рентабельності бізнесу, пояснили в корпорації.

«Рішення IBM Smarter Commerce on Cloud надають компаніям цінну інформацію про купівельних і цінових перевагах споживачів для кращого просування на ринок і продажів своїх продуктів і послуг, – розповів Крейг Хейм (Craig Hayman), генеральний менеджер підрозділу IBM Industry Solutions. – За допомогою рішень IBM і DemandTec керівники маркетингових служб і відділів продажів у сфері роздрібної торгівлі, виробництва споживчих товарів і в інших галузях зможуть встановлювати ціни і формувати асортимент продукції на основі результатів аналізу купівельних тенденцій споживачів ».

DemandTec поставляє аналітичне ПЗ, засноване на технології хмарних обчислень, що дозволяє організаціям вивчати і оцінювати різні купівельні сценарії з точки зору цін, реклами і товарного асортименту для широкого спектра комерційних підприємств, включаючи роздрібну торгівлю, схему «бізнес для споживача» (business-to- consumer) і сектор споживчих товарів.

За даними  saasworld.ru

Лют
17
Прокоментуй!

ІТ-гіганти шукають способи перепродажу свого хмарного ПО через партнерів Parallels

Компанія Parallels оприлюднила список розробників, які адаптували свої додатки під вимоги развиваемого компанією стандарту Application Packaging Standard (APS). Google Apps, McAfee, Symantec.Cloud, VMware Zimbra, Mozy від EMC, Apptix Hosted Microsoft Exchange і Alteva Hosted PBX для BroadSoft – всі вони нещодавно поповнили список розробників, що вибрали APS стандарт для перепродажу своїх додатків через партнерів Parallels – більш ніж 5 тис. сервіс-провайдерів в усьому світі. Подібні дії свідчать про небажання гігантів обмежуватися власними «магазинами» для розповсюдження своїх сервісів. Вони шукають нові канали продажів. А стандарт APS робить доступним поява програми в «магазині» відразу великого числа потенційних реселерів, говориться в повідомленні Parallels.

Тим часом, число хмарних додатків, що пройшли сертифікацію за стандартом APS, неухильно зростає. У 2011 р. партнери Parallels зафіксували зростання на 66% кількості адаптованих під вимоги APS додатків і сервісів. При цьому число закачувань APS-додатків хостера, сервіс-провайдерами та їх клієнтами, за даними Parallels, перевищила 2 млн. Повний список найменувань каталогу APS складає на сьогоднішній день більше 300 додатків, і ще кілька десятків заявок на сертифікацію будуть розглянуті в найближчий рік.

За даними   saasworld.ru

Недавні записи

Архів