Naumen відкрив SaaS для айтішників

SmartNut являє собою "хмарну" систему автоматизації для бізнес-процесів ІТ-компаній зайнятих сервісною підтримкою ІТ-інфраструктури.

Система включає в себе функції від обліку заявок клієнтів і до SMS-інформування сервіс-інженерів на виїзді. В основі проекту лежить логіка ServiceDesk, а не ERP.

Система дозволяє вести автоматичний трекінг заявок, контролювати термін залежно від SLA, аналізувати заявки з точки зору бізнесу. До лютого наступного року SmartNut буде безкоштовний для клієнтів, пізніше вартість складе 200-300 рублів за одного співробітника компанії в місяць.

Для невеликих фірм, у яких працює менше 5-ти осіб (тобто число зареєстрованих в системі користувачів менше п'яти), SmartNut буде безкоштовний взагалі.

За розрахунками розробників, новий сервіс буде цікавий і ІТ-підрозділам непрофільних компаній – різниці в процесах підтримки немає.

SmartNut є дочірньою компанією NAUMEN. SaaS тісно інтегрований з профільними спільнотами, які компанія вирощувала останній рік – Smartsourcing.

Сам NAUMEN відомий своїми розробками в області ServiceDesk. Зокрема, Naumen Service Desk одне з найвідоміших рішень на російському ринку орієнтоване на операторів зв'язку і великий бізнес. Нове рішення дозволить використовувати напрацьований досвід і для невеликих підприємств.

Прокоментувати

Недавні записи

Архів