Naumen відкрив SaaS для айтішників
SmartNut являє собою "хмарну" систему автоматизації для бізнес-процесів ІТ-компаній зайнятих сервісною підтримкою ІТ-інфраструктури.
Система включає в себе функції від обліку заявок клієнтів і до SMS-інформування сервіс-інженерів на виїзді. В основі проекту лежить логіка ServiceDesk, а не ERP.
Система дозволяє вести автоматичний трекінг заявок, контролювати термін залежно від SLA, аналізувати заявки з точки зору бізнесу. До лютого наступного року SmartNut буде безкоштовний для клієнтів, пізніше вартість складе 200-300 рублів за одного співробітника компанії в місяць.
Для невеликих фірм, у яких працює менше 5-ти осіб (тобто число зареєстрованих в системі користувачів менше п'яти), SmartNut буде безкоштовний взагалі.
За розрахунками розробників, новий сервіс буде цікавий і ІТ-підрозділам непрофільних компаній – різниці в процесах підтримки немає.
SmartNut є дочірньою компанією NAUMEN. SaaS тісно інтегрований з профільними спільнотами, які компанія вирощувала останній рік – Smartsourcing.
Сам NAUMEN відомий своїми розробками в області ServiceDesk. Зокрема, Naumen Service Desk одне з найвідоміших рішень на російському ринку орієнтоване на операторів зв'язку і великий бізнес. Нове рішення дозволить використовувати напрацьований досвід і для невеликих підприємств.
Прокоментувати
Недавні записи
- IBM відкриє доступ до суперкомп’ютера Watson для всіх
- Handle: блискавичне сортування вхідної пошти і керування завданнями і нагадуваннями
- Sqwiggle – система відеокомунікацій для команд , яка бореться з самотністю при віддаленій роботі
- Компанія CleanTalk завершила розробку програми для захисту сайту від спаму.
- Хмарні сервіси легко використовувати для поширення вірусів
Архів
- Листопад 2013 (3)
- Жовтень 2013 (1)
- Вересень 2013 (3)
- Серпень 2013 (4)
- Січень 2013 (7)
- Грудень 2012 (6)
- Листопад 2012 (8)
- Жовтень 2012 (4)
- Вересень 2012 (3)
- Серпень 2012 (4)
- Липень 2012 (3)
- Червень 2012 (10)
- Травень 2012 (7)
- Квітень 2012 (13)
- Березень 2012 (12)
- Лютий 2012 (6)
- Січень 2012 (15)
- Грудень 2011 (10)
- Листопад 2011 (11)
- Жовтень 2011 (10)
- Вересень 2011 (9)
- Серпень 2011 (14)
- Липень 2011 (16)
- Червень 2011 (21)
- Травень 2011 (4)
- Квітень 2011 (3)
- Березень 2011 (1)
- Лютий 2011 (3)
- Січень 2011 (2)
- Грудень 2010 (6)
- Листопад 2010 (1)
- Жовтень 2010 (6)
- Вересень 2010 (6)
- Серпень 2010 (5)
- Липень 2010 (8)
- Червень 2010 (11)
- Травень 2010 (9)
- Квітень 2010 (1)
- Березень 2010 (3)
- Лютий 2010 (3)
- Січень 2010 (5)
- Грудень 2009 (4)
- Вересень 2009 (2)
- Серпень 2009 (1)
- Травень 2009 (1)
- Квітень 2009 (1)