IBM завершує придбання постачальника хмарних рішень DemandTec

Корпорація IBM оголосила про завершення придбання компанії DemandTec, каліфорнійського постачальника хмарних рішень. Нагадаємо, що сума операції оцінювалася в $ 440 млн. В результаті операції близько 350 співробітників DemandTec увійдуть до складу підрозділу IBM Software Group.

Як вважають в IBM, це придбання допоможе корпорації розширити свою ініціативу IBM Smarter Commerce («Розумна комерція») за рахунок додавання хмарних додатків DemandTec, які допомагають клієнтам збільшити прибуток завдяки визначенню оптимальних цін та асортименту товарів і більш ефективному просуванню продукції.

В рамках ініціативи Smarter Commerce, яка була запущена в березні 2011 р., IBM пропонує програмне забезпечення та послуги, що допомагають організаціям перетворювати свої бізнес-процеси для більш оперативного реагування на мінливі потреби споживачів на сьогоднішньому цифровому ринку. Поширення цих можливостей в середу хмарних обчислень забезпечує організаціям миттєвий доступ до необхідних даних про споживачів, що, в підсумку, призводить до швидкої окупності інвестицій і росту рентабельності бізнесу, пояснили в корпорації.

«Рішення IBM Smarter Commerce on Cloud надають компаніям цінну інформацію про купівельних і цінових перевагах споживачів для кращого просування на ринок і продажів своїх продуктів і послуг, – розповів Крейг Хейм (Craig Hayman), генеральний менеджер підрозділу IBM Industry Solutions. – За допомогою рішень IBM і DemandTec керівники маркетингових служб і відділів продажів у сфері роздрібної торгівлі, виробництва споживчих товарів і в інших галузях зможуть встановлювати ціни і формувати асортимент продукції на основі результатів аналізу купівельних тенденцій споживачів ».

DemandTec поставляє аналітичне ПЗ, засноване на технології хмарних обчислень, що дозволяє організаціям вивчати і оцінювати різні купівельні сценарії з точки зору цін, реклами і товарного асортименту для широкого спектра комерційних підприємств, включаючи роздрібну торгівлю, схему «бізнес для споживача» (business-to- consumer) і сектор споживчих товарів.

За даними  saasworld.ru

Прокоментувати

Недавні записи

Архів