Totango допоможе SaaS-компаніям збільшити продажі

Платформа Totango, в реальному часі дозволяє SaaS компаніям краще розуміти своїх клієнтів, сьогодні оголосила про залучення нового раунду інвестицій на суму $ 3,8 млн від венчурного капіталу Pitango і Близнюки Ventures. Ізраїльський стартап пустить гроші на пошуки нових співробітників і маркетинг. Компанія також оголосила про офіційний запуск публічної бета-версії, яка повинна допомагати відділам продажів SaaS-компаній краще розуміти, як нинішні або потенційні клієнти користуються їхніми сервісами в реальному часі, щоб підвищити ефективність зв'язку з клієнтами. На даний момент платформа абсолютно безкоштовна. Надалі Totango планує розширити свою платформу, щоб вона охоплювала весь життєвий цикл покупця, а також додати різні цінові категорії, проте на даний момент компанія сконцентрована на поліпшенні процесу взаємодії відділів продажів SaaS-компаній зі своїми клієнтами.

Для цього, стартап дозволить Саас-компаніям стежити за прогресом потенційних клієнтів, нових клієнтів під час їх першого досвіду користування сервісом і нинішніх клієнтів, все для того, щоб було легше зрозуміти, що відбувається на кожній стадії впровадження сервісу. Відділ продажів компанії зможе швидко дізнатися, чим зараз зайнятий клієнт або сегментувати своїх покупців залежно від того, як вони користуються продуктом компанії (які модулі використовуються, коли і якою кількістю співробітників, і скільки часу витрачено на роботу з модулями).

Totango також надає персоналізований щоденний "дайджест", який звітує про діяльність представників компанії із залучення нових клієнтів, і як можна збільшити шанси успішної угоди.

Найціннішою функцією нової бета-версії стартапа є, мабуть, інтеграція платформи з усіма додатками Salesforce.com, що дозволить компаніям, що вже використовують Salesforce.com, продовжувати працювати в тому ж режимі і з тими ж програмами, лише з додаванням більшої кількості інструментів.

На думку Гая Нірпаза (Guy Nirpaz), СЕО і засновника Totango, більшість бізнес-моделей SaaS-компаній побудовані на підписці або плату за тривалість користування, що дозволяє покупцям перестати використовувати і платити за сервіс у будь-який момент. Це, а також кількість конкурентів на ринку, перейти на сервіси яких майже нічого не коштує, зобов'язує SaaS-компанії постійно стежити за ставленням клієнтів до їх продукції та покращувати свої пропозиції. За словами Нірпаза, зв'язок між SaaS-компаніями та їх клієнтами залишається досить непрямої, взаємодії явно не вистачає через специфіку бізнес-моделі, використання продуктів розтягнуто в часі, але не постійно. Без постійної взаємодії між співробітниками та клієнтами, SaaS-компанії часто не можуть до кінця зрозуміти потрібні своїх клієнтів. Тим не менш, завдяки тому, що у SaaS-компаній є можливість стежити і аналізувати діяльність потенційних та існуючих клієнтів, у хмарних компаній є перевага перед своїми консервативними конкурентами. Саме для таких компаній Totango і створили набір інструментів, який допоможе підвищити кількість задоволених клієнтів.

За даними   portaltele.com.ua

Прокоментувати

Недавні записи

Архів