Oracle будує повну лінійку хмарних продуктів – від інфраструктури до додатків

На зустрічі для аналітиків Oracle Industry Analyst World 2012, що пройшла за закритими дверима, компанія Oracle продемонструвала ряд рішень, які повинні сформувати повний ряд пропозицій для корпоративних клієнтів. Основою нового плану Oracle по завоюванню хмарного ринку є об'єднання продуктів класу SaaS (Software-as-a-Service – програма як послуга) і PaaS (Platform-as-a-Service – платформа як послуга) в універсальної серії рішень, які позбавлять замовників від турбот по обслуговуванню ПЗ на своїх потужностях і забезпечать постійну актуальність доступних інструментів для кожного свого співробітника.

Хоча компанія Oracle досить пізно взяла старт у гонці хмарних технологій, керівництво компанії впевнене в успіху, оскільки ні в одного конкурента немає такого всеосяжного портфеля продуктів. Наприклад, компанія IBM має необхідну інфраструктуру, але в неї немає готових додатків. Компанія SAP має готові SaaS-додатки, але не може запропонувати працюючу інфраструктуру. Третій головний конкурент – компанія Salesforce – будує свої PaaS-рішення на базі окремих систем Force.com і Heroku. З урахуванням такого конкурентної переваги стає зрозуміло, чому Oracle так швидко нарощує свою присутність в сфері управління людськими ресурсами (HCM – Human Capital Management) і взаємовідносинами з клієнтами (CRM – Customer Relationship Management), спираючись на свою серію продуктів Fusion. Найближчим часом до цих рішень повинні додатися хмарні інструменти для розробки Java-додатків, управління базами даних та соціальні мережі корпоративного масштабу.

На зустрічі з аналітиками компанія Oracle розкрила додаткові відомості про те, як її додатки будуть працювати в хмарі. Хоча учасники цієї зустрічі дали підписку про нерозголошення, частина викладених відомостей все ж стала публічною. Наприклад, було показано повністю працездатний додаток для планшетів iPad, яке служило клієнтським інтерфейсом до системи Fusion CRM, що працює на хмарної платформі Oracle Public Cloud.

Боротьба за хмарний ринок стає дуже гострою. Наприклад, зараз на ринку хмарних CRM-систем лідирує компанія Salesforce, чию частку сподівається забрати собі Oracle, а компанія SAP в минулому році витратила 3,4 млрд. дол на придбання популярної HCM-системи SuccessFactors для управління кадрами. Метою нової стратегії Oracle є ті замовники, які вже використовують продукти Oracle, а тепер хочуть почати використання хмарних технологій з CRM і HCM-систем – саме ці класи систем найчастіше стають першим етапом у впровадженні хмарних технологій. Для посилення позицій в HCM-сегменті компанія Oracle на початку поточного року придбала готову хмарну HCM-систему Taleo за 1,9 млрд. дол

Примітно, що титанічні зусилля Oracle в сфері хмарних технологій вже приносять плоди. Наприклад, Марк Херд (Mark Hurd), президент компанії Oracle, заявив, що виручка від SaaS-додатків вже склала 1 млрд. дол Можна зробити висновок, що незважаючи на пізній старт компанії Oracle вдається досить ефективно вибудовувати роботу на цьому висококонкурентному ринку.

За даними  saasworld.ru

Прокоментувати

Недавні записи

Архів