Huawei іде в хмари

Китайська компанія Huawei Technologies, другий за величиною виробник мережевого устаткування, представляючи смартфон Vision, розповіла про свої плани, яких збирається дотримуватися на мобільному ринку. За словами Віктора Су (Victor Xu), старшого директора з маркетингу в підрозділі Huawei Device, компанія зробить упор на комунікатори, які дозволяють зберігати музику, відео, зображення, програми, листування та інші дані на віддалених серверах, економлячи тим самим місце всередині гаджета. Першим таким девайсом став вищезгаданий Vision.

"Ми дуже раді представити Huawei Vision, смартфон, що втілює собою ідеальний баланс технології та стилю. Унікальний користувальницький інтерфейс 3D знаменує нову еру домінування Huawei, і ми продовжимо створювати пристрої, що підвищують якість користування і пропонують стильний дизайн і просунуті функції", – заявив пан Су на презентації смартфона в Пекіні.

За непідтвердженими даними, на китайському ринку Huawei Vision коштуватиме за ціною від 300 доларів. Для порівняння, вартість iPhone 4 в цій же країні становить близько 762 доларів.

Huawei стала другою компанією, яка звернулася до хмарним гаджетів, зазначає агентство "Рейтер". Початок поклала Apple, яка представила можливості сервісу iCloud в червні 2011 року. Ця веб-служба є заміною MobileMe, але має значно розширеною функціональністю. Вона дозволяє синхронізувати між пристроями Apple музику, фотографії, програми, особисту інформацію (календарі, контакти, замітки, системні налаштування і т. д.) і навіть створювати резервну копію даних з iOS-гаджетів.

Світові продажі споживчих продуктів (смартфонів, мобільних телефонів, планшетів і т.п.) Huawei в першій половині 2011 року досягли 4,2 млрд доларів, збільшившись на 64% порівняно з аналогічним періодом 2010 року. За цей же час поставки виросли на 40% і досягла 72 мільйона одиниць.

Huawei планує відвантажити до кінця 2011 року 20 млн смартфонів, а також 170 млн телефонів і "інших продуктів". Що таке "інші продукти" не розшифровується, але, ймовірно, мова йде насамперед про USB-модемах.

Як відзначає аналітик Джейн Ванг (Jane Wang) з британської дослідницької фірми Ovum, мобільний бізнес для Huawei є не більш ніж доповненням до основної діяльності і навряд чи замінить основний напрям – виробництво мережевого устаткування.

За даними   dailycomm

Прокоментувати

Недавні записи

Архів