Вузькополосний доступ

Author lambo-cbto-admin    Category UA-net     Tags

На державному ініціативою «Укрзалізниці» заробляє «перевірена» приватна компанія

Наприкінці грудня минулого року «Укрзалізниця» ввела послугу бронювання та продажу залізничних квитків через Інтернет. З тих пір Міністерство активно пропагує цю послугу, хоча заробити на «е-квитку» держава не може в принципі. Адже, як відомо, вартість квитка в Інтернеті не відрізняється від його вартості в касах. А ось за бронювання доводиться платити додаткові 20 грн. Але і ці гроші потрапляють до приватного підприємства «Експрес-2».

«Експрес-2» діє на основі договору публічної оферти, зобов’язуючись надавати «Інтернет-замовлення місць з наступним викупом проїзних документів у квитковій касі».

Як повідомили в «Укрзалізниці», саме за ці послуги «Експрес-2» отримує свої заслужені 20 грн. з квитка. Якщо бути більш точним – це близько 130 тис. грн. на місяць. (Цифра з’явилася шляхом нескладних підрахунків: 60 тис. проданих з початку року квитків помножених на 20 грн. комісії і поділених на 9 місяців).

Можна припустити, що ця сума має окупити витрати на ПЗ, виділені лінії, за якими підприємство підключається до баз даних «Укрзалізниці» і роботу співробітників, яких, судячи за розміром комісії, на сайті тьма-тьмуща.

Звичайно, висока комісія – річ неприємна. Але, як кажуть в «Укрзалізниці», розмови про її зниження вже ведуться.

«Наскільки я знаю, зараз розглядається питання зменшення цієї вартості. Це буде не сьогодні, але в планах підприємства це є », – розповіла начальник управління інформаційних технологій головного пасажирського управління« Укрзалізниці »Ніна Кострубіцкая.

Незрозуміло тільки, чому на рекламу такої неприбуткої для держави послуги як «е-квиток» Мінтранс витрачає стільки сил і енергії – про причини залишається тільки здогадуватися. Точно так само «оповиті загадками» причини вибору «Експрес-2» в якості виконавця послуги.

«Це підприємство вибрано було згідно з чинним законодавством. При виборі підприємства враховувалися пропозиції, враховувалися всі варіанти, враховувалися інші пропозиції », – розповіла Ніна Кострубіцкая.

Про пропозиції інших підприємств в «Укрзалізниці» поширюватися не стали, посилаючись на комерційну таємницю. Щоправда, якщо провести невеликий екскурс в історію, стає ясно, що державну адміністрацію залізничного транспорту та «Експрес-2» пов’язує щось більше, ніж «е-квиток».

«Експрес-2» – дочірнє підприємство «Експрес-банку». Нагадаємо, що кілька років тому «Укрзалізниця» володіла великою часткою в цьому банку, але в 2005 р. ще за міністра транспорту Червоненко практично все підприємство перейшло до приватників.

У 2006 р. генеральний директор «Укрзалізниці» Василь Гладких робив спроби повернути банк у держвласність, але безуспішно.

Що підштовхнуло «Укрзалізницю” співпрацювати з “Експрес-банком» при міністрі Йосипі Вінському – невідомо. Причому сам Вінський неодноразово підкреслював, що незадоволений співпрацею з «Експрес-Банком»:

«В« Експрес-банку »всього 16% акцій належить« Укрзалізниці », Львівській залізниці, ще одному підприємству. Причому не одержано дивідендів, тобто ми [не отримуємо] нічого, крім того, що цей банк знаходиться в нашому приміщенні. Це комерційна структура приватного характеру, на яку ми ніякого впливу не маємо. І прибуток – нуль за чотири роки. Тому я вважаю, що категорично неправильно використовувати такі величезні оборотні кошти, які йдуть по нашій системі, і на виході не мати ніяких преференцій ».

Тим не менш, результат співробітництва в наявності. Як то кажуть, старий друг краще нових двох.

За даними proit.com.ua

Прокоментувати

Недавні записи

Архів