Вузькополосний доступ
На державному ініціативою «Укрзалізниці» заробляє «перевірена» приватна компанія
Наприкінці грудня минулого року «Укрзалізниця» ввела послугу бронювання та продажу залізничних квитків через Інтернет. З тих пір Міністерство активно пропагує цю послугу, хоча заробити на «е-квитку» держава не може в принципі. Адже, як відомо, вартість квитка в Інтернеті не відрізняється від його вартості в касах. А ось за бронювання доводиться платити додаткові 20 грн. Але і ці гроші потрапляють до приватного підприємства «Експрес-2».
«Експрес-2» діє на основі договору публічної оферти, зобов’язуючись надавати «Інтернет-замовлення місць з наступним викупом проїзних документів у квитковій касі».
Як повідомили в «Укрзалізниці», саме за ці послуги «Експрес-2» отримує свої заслужені 20 грн. з квитка. Якщо бути більш точним – це близько 130 тис. грн. на місяць. (Цифра з’явилася шляхом нескладних підрахунків: 60 тис. проданих з початку року квитків помножених на 20 грн. комісії і поділених на 9 місяців).
Можна припустити, що ця сума має окупити витрати на ПЗ, виділені лінії, за якими підприємство підключається до баз даних «Укрзалізниці» і роботу співробітників, яких, судячи за розміром комісії, на сайті тьма-тьмуща.
Звичайно, висока комісія – річ неприємна. Але, як кажуть в «Укрзалізниці», розмови про її зниження вже ведуться.
«Наскільки я знаю, зараз розглядається питання зменшення цієї вартості. Це буде не сьогодні, але в планах підприємства це є », – розповіла начальник управління інформаційних технологій головного пасажирського управління« Укрзалізниці »Ніна Кострубіцкая.
Незрозуміло тільки, чому на рекламу такої неприбуткої для держави послуги як «е-квиток» Мінтранс витрачає стільки сил і енергії – про причини залишається тільки здогадуватися. Точно так само «оповиті загадками» причини вибору «Експрес-2» в якості виконавця послуги.
«Це підприємство вибрано було згідно з чинним законодавством. При виборі підприємства враховувалися пропозиції, враховувалися всі варіанти, враховувалися інші пропозиції », – розповіла Ніна Кострубіцкая.
Про пропозиції інших підприємств в «Укрзалізниці» поширюватися не стали, посилаючись на комерційну таємницю. Щоправда, якщо провести невеликий екскурс в історію, стає ясно, що державну адміністрацію залізничного транспорту та «Експрес-2» пов’язує щось більше, ніж «е-квиток».
«Експрес-2» – дочірнє підприємство «Експрес-банку». Нагадаємо, що кілька років тому «Укрзалізниця» володіла великою часткою в цьому банку, але в 2005 р. ще за міністра транспорту Червоненко практично все підприємство перейшло до приватників.
У 2006 р. генеральний директор «Укрзалізниці» Василь Гладких робив спроби повернути банк у держвласність, але безуспішно.
Що підштовхнуло «Укрзалізницю” співпрацювати з “Експрес-банком» при міністрі Йосипі Вінському – невідомо. Причому сам Вінський неодноразово підкреслював, що незадоволений співпрацею з «Експрес-Банком»:
«В« Експрес-банку »всього 16% акцій належить« Укрзалізниці », Львівській залізниці, ще одному підприємству. Причому не одержано дивідендів, тобто ми [не отримуємо] нічого, крім того, що цей банк знаходиться в нашому приміщенні. Це комерційна структура приватного характеру, на яку ми ніякого впливу не маємо. І прибуток – нуль за чотири роки. Тому я вважаю, що категорично неправильно використовувати такі величезні оборотні кошти, які йдуть по нашій системі, і на виході не мати ніяких преференцій ».
Тим не менш, результат співробітництва в наявності. Як то кажуть, старий друг краще нових двох.
За даними proit.com.ua
Прокоментувати
Недавні записи
- IBM відкриє доступ до суперкомп’ютера Watson для всіх
- Handle: блискавичне сортування вхідної пошти і керування завданнями і нагадуваннями
- Sqwiggle – система відеокомунікацій для команд , яка бореться з самотністю при віддаленій роботі
- Компанія CleanTalk завершила розробку програми для захисту сайту від спаму.
- Хмарні сервіси легко використовувати для поширення вірусів
Архів
- Листопад 2013 (3)
- Жовтень 2013 (1)
- Вересень 2013 (3)
- Серпень 2013 (4)
- Січень 2013 (7)
- Грудень 2012 (6)
- Листопад 2012 (8)
- Жовтень 2012 (4)
- Вересень 2012 (3)
- Серпень 2012 (4)
- Липень 2012 (3)
- Червень 2012 (10)
- Травень 2012 (7)
- Квітень 2012 (13)
- Березень 2012 (12)
- Лютий 2012 (6)
- Січень 2012 (15)
- Грудень 2011 (10)
- Листопад 2011 (11)
- Жовтень 2011 (10)
- Вересень 2011 (9)
- Серпень 2011 (14)
- Липень 2011 (16)
- Червень 2011 (21)
- Травень 2011 (4)
- Квітень 2011 (3)
- Березень 2011 (1)
- Лютий 2011 (3)
- Січень 2011 (2)
- Грудень 2010 (6)
- Листопад 2010 (1)
- Жовтень 2010 (6)
- Вересень 2010 (6)
- Серпень 2010 (5)
- Липень 2010 (8)
- Червень 2010 (11)
- Травень 2010 (9)
- Квітень 2010 (1)
- Березень 2010 (3)
- Лютий 2010 (3)
- Січень 2010 (5)
- Грудень 2009 (4)
- Вересень 2009 (2)
- Серпень 2009 (1)
- Травень 2009 (1)
- Квітень 2009 (1)