Росіяни полюбили “хмари”

80% користувачів Рунету зберігають фотографії та документи в "хмарах" – до такого висновку прийшли аналітики порталу MSN. Керівник підрозділу Windows Microsoft в Росії Марія Мелкова вважає, що хмарні технології стали так популярні, тому що кількість цифрового контента зростає швидкими темпами. "Світ стає більш інтерактивним, а люди – більш мобільними, – пояснила вона. – Для багатьох користувачів електронні пристрої вже перетворилися на мобільний офіс і центр домашніх розваг". Для фізичних осіб Microsoft пропонує хмарне сховище SkyDrive-з безкоштовним стартовим об'ємом 7 Гб.

У Росії багато компаній розвивають хмарні сервіси для фізичних осіб. Як раніше повідомляв ComNews, "Мегафон" запустив у тестову експлуатацію персональне хмарне сховище даних "Кладовка". Абоненти можуть розміщувати до 20 Гб інформації в хмарі компанії. Поки послуга доступна в тестовому режимі через портал kladovka.com. (Див. новина ComNews від 22 лютого 2012 р.). Всі дані зберігаються в центрі обробки даних (ЦОД) "Мегафону", побудованому в Самарі.

Прес-секретар "Мегафона" Юлія Дорохіна повідомила репортерові ComNews, що сервіс "Кладовка" доступний для всіх користувачів Інтернету, але найбільший обсяг зберігання даних (20 Гб) безкоштовно доступний абонентам Поволзької філії оператора. Інші можуть розмістити до 5 Гб інформації. "Запуск сервісу по іншим філіям поки не визначений. В даний час у нас близько 1 тис. активних користувачів сервісу", – пояснила Юлія Дорохіна.

"Яндекс" запустив у тестовому режимі схожу послугу "Яндекс. Диск" в квітні 2012 р. З його допомогою користувачі можуть завантажувати до 10 Гб даних в хмару. Поки сервіс доступний за запрошеннями декільком десяткам тисяч зареєстрованих користувачів. (Див. новина ComNews від 6 квітня 2012 р.).

Прес-служба "Яндекса" уточнила репортерові ComNews, що компанія збирається зробити сервіс доступним для всіх користувачів, коли проведе всі необхідні експерименти. "Зараз ми оббирає побажання користувачів" Яндекс.Діска ", дивимося на статистику та інші параметри", – додав представник пошукової системи. – Ми поки не плануємо окремо монетизувати "Яндекс.Діск". Наша основна бізнес-модель – контекстна реклама, яка показується на пошуку і в рекламній мережі. З моменту запуску ми вислали близько 200 тис. запрошень за запитами користувачів ".

За оцінкою аналітичної компанії J'son & Partners Consulting, хмарні сервіси стають все більш популярними як у корпоративних клієнтів, так і у фізичних осіб. "Якщо російський ринок IaaS (інфраструктура як послуга) в 2011 р. в грошовому вираженні склав 380 млн руб., То до 2016 року його загальний обсяг наблизиться до 3 млрд руб.", – Зазначено в дослідженні J'son & Partners.

За даними  portaltele.com.ua

Прокоментувати

Недавні записи

Архів