Ericsson представив концепцію «мережевої хмари»

Завдяки новим пристроям, широкосмугових мереж і можливостям хмарних сервісів в життя споживачів, підприємств і суспільства в цілому все більше входять нові мережеві технології. Ключові фактори, облік яких необхідний для того, щоб відповідати потребам суспільства в сфері мережевих рішень, – це споживчий досвід, нові моделі доходів і оптимальне використання обчислювальних ресурсів. Для задоволення цих потреб і постійного розвитку та підтримки технологій, що з'єднують суспільство, компанія Ericsson розробляє концепцію «мережевої хмари». Зусилля Ericsson одночасно спрямовані на розвиток систем хмарних обчислень і телекомунікаційних технологій.

Згідно з дослідженням бізнес-користувачів, проведеним Ericsson, 78% респондентів відповіли, що працюють більш ефективно, коли мають доступ до широкосмугового мобільного зв'язку, і 92% говорять, що їм необхідний доступ до широкосмугового мобільного зв'язку повсюдно.

«Мережева хмара» від Ericsson спирається на використання існуючих телекомунікаційних систем і забезпечує як значне зростання якості послуг, що надаються, так і нові можливості для бізнесу, скорочення часу виходу на ринок і зниження витрат для операторів.

Ханс Вестберг, президент і генеральний директор Ericsson, заявив: «Мережева хмара визначає напрями розвитку телекомунікаційного бізнесу, відповідаючи на потребу в пошуку нових напрямків росту, і в той же час покладаючись на ключові компетенції та активи операторського співтовариства».

На думку Ericsson, «мережева хмара» має складатися з 5 основних компонентів: з'єднання (завдяки висококласним, високопродуктивним мережам забезпечується з'єднання в будь-який час і в будь-якому місці, з блискучим результатом), управління (ефективна діяльність по комплексному управлінню мережами і хмарою, для надійної реалізації угоди про рівень обслуговування (SLA)), обчислення (вбудовані можливості, якими можна динамічно керувати завдяки високій продуктивності інфраструктури операторського рівня), створення (уніфіковані комунікації, програмне забезпечення як сервіс для корпоративних клієнтів, створення нових сервісів і прискорення зростання бізнесу завдяки спрощеному процесу розробки та запуску нових послуг) та Кастомізація (створення, налаштування, оптимізація та оперативне управління повним набором професійних послуг).

Розвиток «мережевого хмари» відбуватиметься одночасно в декількох напрямках. Однією з відправних точок стане еволюція мереж доставки контенту, розвиток яких прискориться завдяки хмарним рішенням Ericcson. Інший відправною пункт – можливість для операторів виділити ресурси одного або декількох центрів обробки даних для підвищення рівня якості та безпеки додатків, які вони пропонують, наприклад, уніфікованих комунікацій і для корпоративних додатків.

В останні роки Ericsson накопичив в своєму активі унікальний досвід і компетенції, пропонуючи ринку різні рішення і послуги, які сприяють втіленню в життя п'яти пунктів концепції «мережевої хмари».

Ericsson також сформує пакет рішень Cloud and Network Management (управління мережею і «хмарою»), який полегшить реалізацію угод про рівень обслуговування, що виникають як наслідок розвитку оператором інтерфейсів API.

За даними   internetua.com

Прокоментувати

Недавні записи

Архів