Бізнес “у хмарах”. Не тільки про ІТ (Частина II: Unreal Office)

Продовжуючи розмову про позитивні моменти створення хмарного офісу, розпочатий в попередньому пості, перейду до конкретики. І почну, мабуть, з першого: відсутність необхідності використання офісного приміщення.

З основною частиною ІТ-інфраструктури ми вже розібралися, тепер вона може "жити в хмарах".

Але, в офісі є й інші цікаві місця, такі як:

  • місце прийому відвідувачів (aka існуючих і потенційних клієнтів)
  • місце проведень заходів компанії (наради, навчання, корпоративи і ДР 🙂
  • місця для розміщення співробітників і решти ІТ-інфраструктури (теж основні засоби, до речі)

Як бути з ними?

І тут особливих проблем я не бачу.

Місце прийому відвідувачів і проведення корпоративних заходів.

Зараз при проведенні зустрічей і переговорів зазвичай представник виконавця / постачальника відвідує офіс замовника, а не навпаки. Крім того, існує можливість оренди приміщень в бізнес-центрах саме на час проведення заходу, якщо така потреба вже дуже необхідна. У тому числі, з наданням доступу в інтернет і комп'ютерним обладнанням, якщо власне не мобільно.

Кількість бізнес-центрів, що пропонують такі послуги та їх місцезнаходження – на будь-який смак, так що солідність компанії не тільки не постраждає, а може бути ще й підросте 🙂

Варто також додати, що в web-додатках, які застосовуються при реалізації проектів хмарних офісів, вже присутні розвинені засоби групової роботи і комунікації. Так що клієнти, постачальники, співробітники завжди зможуть зв'язатися з вами, щоб обговорити важливі питання. Навчання або групова зустріч також не є проблемою. І все це доступно з будь-якого місця, де є комп'ютер та інтернет. Так що від місця проведення корпоративних заходів теж можна відмовитися.

Власне, з цього випливає, що і співробітникам зовсім не обов'язково працювати в офісі, якщо доступ до корпоративних даних можна здійснювати з інших місць, наприклад з дому, з офісу клієнта або з лавки в парку. Тоді й місце для розміщення робочих місць не потрібно.

Але у керівника, зазвичай, відразу виникає питання: А як мені керувати такими співробітниками і як змусити виконувати їх свою роботу ефективно?

У мене і на це є відповіді, тільки поділюся я ними трохи пізніше, коли поговоримо про персонал.

А тепер подивимося, які витрати на утримання та експлуатацію офісного приміщення можна сміливо виключити з бюджету підприємства:

Якщо приміщення в оренді:

  • орендна плата
  • плата за опалення, водопостачання, електроенергію
  • витрати на утримання та експлуатацію нежитлових приміщень
  • витрати на користування телефоном
  • інші платежі

Якщо приміщення у власності:

  • податок на майно організацій
  • плата за опалення, водопостачання, електроенергію
  • витрати на утримання та експлуатацію нежитлових приміщень
  • витрати на користування телефоном
  • інші платежі

А звільнені при цьому кошти можна направити на інші цілі, наприклад, для збільшення преміальних співробітникам організації. 🙂

Але як бути компанії, яка займається не тільки наданням послуг, а має, наприклад, виробничі приміщення або склад?

Відповім: така концепція ведення бізнесу як побудова хмарного офісу не має на увазі повну відмову від офісу реального. Достатньо лише зменшити розмір офісних площ до розумного мінімуму. І це, до речі, стане хорошим проміжним варіантом до повного переходу на ведення бізнесу в хмарах.

За даними  ibusiness.ru

Прокоментувати

Недавні записи

Архів