Сер
23
Прокоментуй!

Gartner очікує зростання ринку аутсорсингу бізнес-процесів

Author lambo-cbto-admin    Category Internet     Tags ,

Згідно з висновками останнього дослідження компанії Gartner, зростання світового ринку аутсорсингу бізнес-процесів триває, незважаючи на флуктуації в розвинених країнах.

Як відзначає останнє дослідження Gartner, цього року очікується зростання ринку аутсорсингу бізнес-процесів на 6,3%, і на 5% в 2012 р., незважаючи на складну ситуацію в країнах з розвиненою економікою. «У країнах ми продовжуємо відзначати зростання ринку аутсорсингу бізнес-процесів (Business Process Outsourcing – BPO), незважаючи на складну обстановку в економіці традиційного лідера цього ринку – США», – коментує підсумки дослідження віце-президент Gartner Кеті Томбо (Cathy Tornbohm).

«Ринки, компенсують певну стагнацію розвинених економік, і як правило, багатонаціональні компанії продовжують ставитися до BPO як до засобу скорочення витрат і стабілізації бізнес-операцій на час затишшя перед подальшим ростом економіки. Ми відзначаємо збільшення обсягу платежів до таких сферах, як нарахування заробітної плати, рекрутинг, облік кредиторської заборгованості та аналіз клієнтських даних »

Географічний прогноз Gartner оцінює зростання ринку BPO в Північній Америці на 3,8% в 2011 році. Це уповільнення щодо середніх темпів пояснюється сильним зростанням в третьому і четвертому кварталах 2010 року, проте «США залишаються найбільшим і найбільш авторитетним гравцем на ринку BPO». Як зазначає дослідження, основними драйверами зростання ринку BPO в цьому регіоні до 2014 року будуть виступати роздрібна торгівля, охорона здоров'я, підприємства транспорту і комунальних послуг. Як передбачається, найбільш затребуваними стануть послуги в областях управління взаємовідносин з клієнтами (CRM) і людськими ресурсами (HR).

У той же час, аналітики Gartner очікують значно більшого зростання ринку BPO в Західній Європі, де він, за прогнозом, має скласти 8,9% в 2011 році, оскільки тут триває зростання попиту на послуги, пов'язані з роботою з клієнтами (CM), фінансами і бухгалтерським обліком (F & A) та HR. При цьому в континентальній Європі спостерігається зростання попиту на складні многострановие послуги розрахунку заробітної плати і послуги контакт-центрів

Хороші перспективи в ринку BPO азіатсько-тихоокеанського регіону, де очікується найпотужніший зростання в розмірі 17,9% в цьому році. Як вважають в Gartner, драйверами зростання до 2015 р. тут виступлять послуги в сфері CM, HR, банківських та фінансових послуг, білінгу та управління поставками. Основне зростання зосередитися на ринках Індії, Австралії та Китаю. Одночасно очікується деяке ослаблення зростання ринку BPO Японії – до 0,9% в 2011 р., що стало наслідком загального зниження ділової активності в результаті уповільнення темпів виробництва та споживання, викликаних березневої катастрофою.

Незважаючи на триваюче з 2009 р. зниження темпів зростання ринку BPO в Латинській Америці, він продовжує залишатися другим за інтенсивності розвитку сектором глобального ринку: тут очікується зростання на 14,7% в 2011 році. При цьому Gartner впевнено прогнозує продовження зростання місцевого ринку BPO до 2015 року, що обумовлюється наявністю тут дочірніх підприємств глобальних компаній.

За даними    ibusiness

Прокоментувати

Недавні записи

Архів