Хмари ростуть за рахунок консалтингу
За прогнозами IDC, в 2012 році російський ринок ІТ-послуг зросте на 17% і досягне 6,8 млрд дол При цьому на частку аутсорсингу доведеться 1,1 млрд дол, а на хмарні сервіси – як і раніше незначна сума, близько 200 млн дол Тим не менше, за підсумками 2011 року зростання хмарного ринку склав 157%, а прогноз зростання на 2012 рік оцінюється в 121%.
Як підкреслюють в IDC, слід розуміти, що величезні темпи зростання хмарного ринку в Росії досягається в першу чергу за рахунок супутніх проектних послуг. Популярність хмар зростає не тільки за рахунок простих сервісів, а й за рахунок більш складних продуктів, що передбачають реалізацію впроваджувальних проектів.
На даний момент 42% російського ринку хмарних послуг складають саме найпростіші рішення: засоби комунікацій і спільної роботи. Ще 20% припадає на рішення, що відносяться до категорії CRM.
У світі спостерігається зовсім інша ситуація – хмарний ринок сильно диверсифікований. Найбільшу його частину – 21% – займають ERP-системи, а ще 15% припадає на частку CRM. Комунікаційні сервіси знаходяться на рівні приблизно 10% від загального обсягу ринку. При цьому 37% акумулює категорія «інше», куди входить маса вузьконаправлених сервісів, багато з яких абсолютно не мають поширення в Росії.
«Вибухового зростання аутсорсингу ми так і не дочекалися, але зате хмарні послуги виправдовують найоптимістичніші прогнози», – говорить Олександр Прохоров, провідний аналітик російського офісу IDC.
Тенденція очевидна: кваліфікованих ІТ-фахівців більше не стає. Дійсно, звідки їм взятися, якщо демографічна ситуація не покращується, а кількість студентів падає. Хтось повинен керувати зростаючою ІТ-інфраструктурою компаній, і одним з варіантів стає її передача в хмару.
Зрозуміло, на шляху хмарних послуг в маси до сих пір не усунуто ряд перешкод, причому технологічним можна визнати лише одне з них – проблему «останньої милі». Широкосмуговий Інтернет отримує все більше поширення в регіонах, однак навіть «швидким» каналам часто катастрофічно не вистачає стабільності.
Решта бар'єри, за словами Прохорова, є скоріше наслідком сформованих традицій споживання ІТ. У першу чергу, слід згадати досі не сформувалася культуру аутсорсингу – відсутність довіри постачальникам і традицій довгострокових аутсорсингових відносин. Крім того, для багатьох непереборною перешкодою стає непідготовлена ??правова база, у тому числі в частині вирішення конфліктних ситуацій. Нарешті, далеко не всі ІТ-директори, особливо у великих компаніях, зацікавлені в руйнуванні своєї роками создавашіхся «імперії».
За даними saasworld.ru
Прокоментувати
Недавні записи
- IBM відкриє доступ до суперкомп’ютера Watson для всіх
- Handle: блискавичне сортування вхідної пошти і керування завданнями і нагадуваннями
- Sqwiggle – система відеокомунікацій для команд , яка бореться з самотністю при віддаленій роботі
- Компанія CleanTalk завершила розробку програми для захисту сайту від спаму.
- Хмарні сервіси легко використовувати для поширення вірусів
Архів
- Листопад 2013 (3)
- Жовтень 2013 (1)
- Вересень 2013 (3)
- Серпень 2013 (4)
- Січень 2013 (7)
- Грудень 2012 (6)
- Листопад 2012 (8)
- Жовтень 2012 (4)
- Вересень 2012 (3)
- Серпень 2012 (4)
- Липень 2012 (3)
- Червень 2012 (10)
- Травень 2012 (7)
- Квітень 2012 (13)
- Березень 2012 (12)
- Лютий 2012 (6)
- Січень 2012 (15)
- Грудень 2011 (10)
- Листопад 2011 (11)
- Жовтень 2011 (10)
- Вересень 2011 (9)
- Серпень 2011 (14)
- Липень 2011 (16)
- Червень 2011 (21)
- Травень 2011 (4)
- Квітень 2011 (3)
- Березень 2011 (1)
- Лютий 2011 (3)
- Січень 2011 (2)
- Грудень 2010 (6)
- Листопад 2010 (1)
- Жовтень 2010 (6)
- Вересень 2010 (6)
- Серпень 2010 (5)
- Липень 2010 (8)
- Червень 2010 (11)
- Травень 2010 (9)
- Квітень 2010 (1)
- Березень 2010 (3)
- Лютий 2010 (3)
- Січень 2010 (5)
- Грудень 2009 (4)
- Вересень 2009 (2)
- Серпень 2009 (1)
- Травень 2009 (1)
- Квітень 2009 (1)