Витрати малого та середнього бізнесу на хмарні обчислення подвояться до 2015 року

Author lambo-cbto-admin    Category Обчислення у хмарі     Tags

Представники малого і середнього бізнесу США витратять 49 млрд. доларів на “хмарні” послуги до 2015 року, вважають аналітики AMI Partners. За словами Дональда Беста, експерта AMI, витрати на хмарні обчислення зростуть вдвічі, головним чином, завдяки розвитку широкосмугового стабільного інтернету і фінансовим перевагам компаній, що не володіють великим запасом коштів на ІТ, на відміну від великого бізнесу.

На тлі загального зростання витрат на IT, частина цих інвестицій буде направлена ??в “хмари”, – говорить Бест. За інформацією AMI Partners, 10% ІТ бюджету вже витрачається на хмарні обчислення, і ця частка зросте до 15% до 2015 року, повідомляється в дослідженні. Під “хмарами” AMI об’єднує цілий ряд послуг, що включають безпеку і захист від вірусів, об’єднані комунікації, віддалене управління і SaaS (програмне забезпечення як послуга).
Компанії схильні купувати кілька послуг і сервісів від одного провайдера. Приміром, 38% компаній виявили бажання придбати програмне забезпечення як послугу (SaaS) в рамках ширшого “хмарного” пакету, в порівнянні з 11% користувачів, які скористалися лише сервісом SaaS. Основним фактором для подібної тенденції є вартість. Аналітики AMI вказує на те, що при покупці пакета послуг, користувачі отримують значну знижку.

Пакетні пропозиції мають для малого та середнього бізнесу очевидною перевагою: кілька послуг – одна служба підтримки.

Один з трьох опитаних представників малого та середнього бізнесу висловив інтерес у зберіганні даних і послуги від одного і того ж вендора, у той час як 9% віддали перевагу вибрати окремого провайдера під кожен вид сервісу.
На думку пана Беста, телекомунікаційні оператори, начебто Verizon і A & T знаходяться у вихідному положенні для пропозиції пакетних послуг. Verizon, приміром, об’єднує послуги та програмне забезпечення Microsoft, Google, Intuir та інших компаній зі своїми голосовими та інтернет – сервісами, щоб пакетно запропонувати їх малому і середньому бізнесу.
Дані AMI демонструють, що 19 млрд. доларів, витрачених на хмари малим і середнім бізнесом, підуть на рахунки телеком-компаній. У 2010 році ця цифра становила 11.3 млрд. доларів. Бест заявляє, що інтерес до пакетних пропозицій набагато вище серед підприємств зі штатом в 10-250 співробітників. Чим ближче компанія наближається до позначки 1000 співробітників, тим слабше інтерес до пакетних пропозиціях. Телекомунікаційні гіганти – серйозна сила, що стоїть за розвиток пакетних послуг, підводить підсумок Дон Бест.

За даними saasworld.ru

Прокоментувати

Недавні записи

Архів