Російська інтернет-торгівля: цифри і факти

Author lambo-cbto-admin    Category Internet     Tags

Компанія “Рамблер” випустила черговий звіт про стан вітчизняної е-комерції. У дослідженні повідомляється, що частка онлайн-покупців в Рунеті перевищила 60%, а деякі товарні категорії, мало популярні раніше, виявилися серед лідерів продажу – наприклад, такі як великі та дорогі товари – меблі і автомашини.

Примірна оцінка обороту російського ринку інтернет-торгівлі за 2009 рік – 150 млрд. рублів, прогноз на поточний рік – $ 6 млрд. Величина онлайн-аудиторії, яка купляє, оцінюється в 45 млн. чоловік, причому 52% інтернет-користувачів здійснюють покупки в Мережі як мінімум щомісяця. З іншого боку, як наголошується у звіті, 18% опитаних інтернет-користувачів здійснили тільки 1 онлайн-покупку за перше півріччя 2010 року. Порядку 22% користувачів за цей же період оформили в інтернет-магазинах 2-3 замовлення, а 18,5% опитаних скоїли понад 5 покупок. Середньомісячна величина витрат на онлайн-шопінг варіюється в межах 2070-3750 рублів.

За даними “Рамблер ТОП100”, в червні 2010 року середньодобова аудиторія сайтів категорії “Товари та послуги” виросла на 38% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Пік відвідувань “торгових” сайтів Рунета припав на березень поточного року – 3,3 млн. відвідувачів на добу. Лідерами рейтингу залишаються “каталоги товарів” (такі, як Avito.ru, Slando.ru, “Горбушка.ру”, “Рамблер-Товари” і “Товари@Mail.ru”), обганяють сайти торгових мереж і “самостійні” онлайн- магазини. Так, середньодобова відвідуваність проекту Avito.ru становить більше 355 тис. користувачів, сайти “М. Відео” і “Ельдорадо” на добу відвідують більше 100 тис. і 70 тис. осіб відповідно. Крім того, судячи з даних ТОП 100, “скандинавські” аукціони (на кшталт проекту “Везе мені!”) поступово поступилися місцем сайтів соціальних рекомендацій (таким, як irecommend.ru).

Росіяни цінують онлайн-шопінг не тільки за низькі ціни (даний фактор відзначили 46% опитаних). Споживачів також цікавить можливість заощадити час на покупку товарів і послуг (48%), зручність вибору (41%), доставки (31%) та оплати (23%). При цьому кожен п’ятий користувач впевнений, що деякі речі можна придбати тільки в Інтернеті.

Звіт підготовлений проектом “RUметріка” на основі даних “Рамблер ТОП100”, пошукової системи Rambler, результатів власного онлайн-опитування та відомостей сторонніх дослідників.

За даними oborot.ru

Прокоментувати

Недавні записи

Архів