Warning: Use of undefined constant ddsg_language - assumed 'ddsg_language' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /var/www/cbto/data/www/cbto.com.ua/wp-content/plugins/sitemap-generator/sitemap-generator.php on line 44
Хмарні засоби групової роботи від Microsoft « Компанія "Бізнес-Технології Онлайн"

Хмарні засоби групової роботи від Microsoft

Компанія SL Global Service, яка входить до міжнародного ITC-консорціум Intecracy Group запустила 29 червня на українському ринку свою нову послугу – «Бізнес-пошту» по моделі SaaS. Відтепер у підприємців з’явилася можливість не купувати дорогі IT-рішення для бізнесу, а платити лише за реальний час роботи з ними.

«Бізнес-пошта» являє собою систему колективної роботи, засновану на технології MS Exchange Server, з вбудованою системою прийому і відправлення електронних листів, загальними та індивідуальними календарями, а також загальними завданнями і контактами всього підприємства. Раніше ця послуга була доступна лише для великого бізнесу через складність впровадження і високих початкових витрат. Тепер же, за словами директора компанії SL Global Service Олександра Каріченского, підприємству не потрібно витрачати близько півмільйона гривень, які раніше потрібно було вкласти в IT інфраструктуру для грамотної організації бізнес-процесів.

«Розгортання власної інфраструктури для організації роботи корпоративної системи обміну інформацією коштує дуже дорого по ряду причин», – говорить директор SL Global Service Олександр Каріченскій. Так, необхідно витратити гроші на серверне обладнання, канали зв’язку, ліцензійне програмне забезпечення (в тому числі і антивіруси) і зарплати штату IT-фахівців, які будуть підтримувати всю інфраструктуру в робочому стані. Тільки початкові витрати на IT для компанії з 200 чоловік складуть близько $ 60 тис. «Фактично, таким організаціям ми« даруємо »ці гроші, а зекономлені кошти вони можуть витратити на розвиток бізнесу», – підкреслює пан Каріченскій.

Технологія MS Exchange Server стала доступною для малого та середнього бізнесу завдяки тому, що її надають за «хмарної» моделі SaaS (від англ. Software as a Service – сервіс як послуга). Суть SaaS полягає в тому, що надає послугу компанія (сервіс-провайдер) бере на себе всі турботи про функціонування сервісів колективної роботи та електронної пошти на власному обладнанні, а підприємець-клієнт платить лише невеликий щомісячний платіж (абонплату). При цьому сервіс-провайдер SL Global Service (входить в консорціум Intecracy Group) забезпечує клієнта безкоштовним доступом до сучасного ліцензійного програмного забезпечення.

Що «вміє» Exchange Server

Система колективної роботи та обміну повідомленнями «Бізнес-пошта», заснована на технології MS Exchange Server дозволяє компаніям малого і середнього бізнесу вирішувати практично всі комунікаційні завдання.

По-перше, незалежно від кількості поштових скриньок, у співробітників компанії є можливість створювати і підтримувати загальний контактний лист. Наприклад, якщо один співробітник у відпустці, всі його контакти залишаються в системі – його колега в разі виробничої необхідності може легко знайти необхідного партнера або клієнта.

По-друге, всім користувачам доступний єдиний календар – ця функція корисна і для рядових співробітників, і для керівників. Перші мають можливість самостійно планувати робочий день і вести ділової щоденник. А другі – здійснювати оперативний контроль, вносити корективи і регулювати виробниче навантаження підлеглих.

По-третє, до рішення «Бізнес-пошта» входить вкрай необхідна для ефективного бізнесу функція «Завдання». Її суть у тому, що керівник відділу або компанії ставить перед конкретним співробітником робочу задачу, яка приходить поштою, працівник зазначає стадії виконання завдання, а керівник при цьому в будь-який момент може бачити статус виконання.

Дуже важливо те, що рішення на базі Exchange дозволяє підвищити ефективність і продуктивність робочого процесу за рахунок того, що організований мобільний доступ до корпоративної пошти. Увійти в неї можна за допомогою будь-якого пристрою, підключеного до Інтернету: персонального комп’ютера, ноутбука, мобільного телефону, смартфона або КПК. Технологія працює за принципом «Push email» – сервер доставляє пошту відразу ж після її появи (як би «виштовхує»), не чекаючи поки поштовий клієнт зробить процедуру синхронізації. На практиці це означає, що електронні повідомлення приходять на телефон з такою ж швидкістю, як смс-ки або швидше.

При цьому повністю виключені ситуації, коли з технічних причин губляться дані: всі зміни обов’язково зберігаються в системі. А висока ступінь захисту від несанкціонованого доступу дозволяє клієнтам Exchange не побоюватися за схоронність конфіденційної інформації. За адміністрування обладнання та програмного забезпечення відповідають висококваліфіковані фахівці, а вбудовані функції захисту від вірусів і спаму забезпечують посилений захист корпоративної системи обміну повідомленнями.

Економіка «хмарних» сервісів

Представляючи нову послугу компанії SL Global Service директор компанії Олександр Каріченскій підкреслив, що початкові вкладення для використання послуги дорівнюють «нуля», а самі послуги коштують недорого (витрати з розрахунку на одного співробітника складають від 15 грн. В місяць). Завдяки такій ціновій політиці, «хмарними» сервісами може скористатися будь-який бізнесмен – від власника великого підприємства з багатотисячним колективом, до приватного підприємця з 5-ма найманими працівниками.

Присутній під час презентації нового сервісу член наглядової ради консорціуму Intecracy Group Антон Марреро зазначив, що «Бізнес-пошта» дозволяє чітко спланувати витрати підприємства на IT-рішення. Замовляючи «хмарну» послугу, підприємець може самостійно регулювати витрати на IT. Наприклад, якщо в червні-серпні в компанії працює 50 чоловік, а до вересня їх число знижується до 25, можна в будь-який момент зменшити обсяг послуги і платити вдвічі менше, а потім, при збільшенні штату, знов збільшити обсяги витрат на IT. Це дає можливість чітко планувати бюджет – непередбачені витрати виключені.

«Запустивши« хмарні »сервіси, компанія SL Global Service зробила доступним для малого та середнього бізнесу те, що раніше вважалося прерогативою лише дуже великих компаній, – продовжує Антон Марреро, – підключившись до«Бізнес-поштою»підприємці відразу ж переходять на новий рівень розвитку бізнесу, підвищуючи свою конкурентоспроможність на ринку в рази ».

За даними proit.com.ua

Недавні записи

Архів