Інтернету довіряють 40% українців

Author lambo-cbto-admin    Category Internet, UA-net     Tags

Інтернет-ресурси є найбільш важливим джерелом інформації про новини і події для 40% українців.

Про це свідчать результати дослідження Бюро маркетингових досліджень iVOX Ukraine «Тенденції користування інтернетом в Україну».

Також інтернет займає перше місце серед джерел комерційної інформації. Дізнатися за допомогою інтернету про нові товари та послуги, розпродажі, знижки, акції воліє 33% українців (ТБ з цією метою використовують тільки 16%).

При опитуванні респондентів iVOX Ukraine відстежив тенденцію, яка полягає в тому, що інтернет витісняє телевізор як основного джерела новин зі зростанням сімейного доходу.

Більше 70% тих, хто для отримання інформації користується інтернетом, мають досить високий рівень доходів, тоді як ТВ довіряють сім'ї, яким не вистачає грошей навіть на їжу.

Інтернет-покупки, згідно з дослідженням, більшою мірою залежать від товарної категорії, меншою – від віку споживачів.

Найменше купують продукти харчування та напої, найбільше – побутову техніку і електроніку. Жінки частіше за інших запам'ятовують назви вподобаних магазинів, а чоловіки і люди середнього віку – користуються ціновими агрегаторами. При цьому найчастіше покупці інтернет-магазинів поповнюють за допомогою інтернету рахунку мобільних телефонів і оплачують продукти харчування та напої (27 і 22 рази відповідно), а найрідше – побутову техніку, меблі і товари для дому (сім разів на рік).

Онлайн фінансові послуги в Україні розвинені слабко, але кількість споживачів, які хотіли б ними користуватися, зростає.

За даними дослідників, потенціал попиту на такі послуги є в усіх без винятку напрямках фінансових операцій. Найбільш необхідними сервісами для українців є перегляд залишків на банківських рахунках, оплата товарів і рахунків платіжною карткою, перерахування коштів з одного банківського рахунку на інший.

Найчастіше фінансовими послугами за допомогою інтернету користуються чоловіки і люди середнього віку.

При цьому привабливість всіх видів онлайн фінансових послуг зростає в залежності від рівня доходу сім'ї.

Винятком є ??тільки замовлення і оплата фінансових послуг банку через інтернет, що найбільш популярний у категорії населення із середнім доходом.

Опитування проведено бюро маркетингових досліджень iVOX Ukraine методом онлайн інтерв'ю. Вибірка: N = 1000, репрезентативна інтернет-населенню України за статтю, віком, регіоном проживання та розміром населеного пункту.

За даними  proit.com.ua

Прокоментувати

Недавні записи

Архів