Інтернет-аудиторія в Україні зросла на чверть

Author kumusja    Category Internet, UA-net     Tags

У червні розмір української інтернет-аудиторії в порівнянні з травнем збільшився на 25,87%, або на 6,52 млн – до 31728 млн чоловік. Про це йдеться у звіті компанії Bigmir Інтернет, передає УкрРудПром з посиланням на "Українські новини".

Середня тижнева аудиторія українського Інтернету в червні склала 12 440 млн чоловік, збільшившись порівняно з травнем на 25,13%, або на 2,5 млн. Середньодобова аудиторія в червні склала 4316 млн чоловік, збільшившись порівняно з травнем на 20,33%, або на 0730000

Середній час, проведений на сайтах українськими користувачами, в порівнянні з травнем скоротилося на 0,53% і склало 2,48 хвилини.

Загальний час, проведений на сайтах українськими користувачами в Інтернеті, в червні зменшилася на 5,89% і склало 3314 млрд хвилин.

Географічно традиційно лідирує Київ (його частка склала 70,01% від загальної аудиторії), далі в порядку убування ідуть Одеса, Донецьк, Дніпропетровськ, Харків, Львів, Крим, Луганськ (сумарна частка – 20,84%).

Найменшу активність в Інтернеті в червні проявили Житомирський (0,23%), Чернівецький (0,21%) і Луцький (0,16%) регіони, на решту регіонів припало 8,55%.

Серед пошуковиків, з яких здійснювалися переходи на українські сайти, лідером у червні залишився google.com (59,14%).

У рейтингу пошукових запитів у червні лідирували "автобазар", ukr.net, "новини", "новини Україна", "автобазар України" і "футбол".

Нагадаємо, в травні українська інтернет-аудиторія збільшилася на 6,1% до 25,2 млн осіб.

За даними   companion.ua

Прокоментувати

Недавні записи

Архів