Американські сайти обійшли друковані ЗМІ за рекламними доходами

Author ulex    Category Internet     Tags

Ринок онлайн-реклами США за підсумками 2010 року складе 25,8мільярда доларів і вперше обійде рекламний ринок друкованих ЗМІ, який оцінюється експертами компанії eMarketer в 22,8 мільярда доларів. Проце пише The Wall Street Journal.

За підсумками року фахівці eMarketer пророкують падіння виручки американських газет від реклами на 8,2 відсотка. У 2011 році ринок друкованої реклами скоротиться на 6 відсотків.

За підсумками третього кварталу 2010 року виручка газет від реклами склала 6,1 мільярда доларів, скоротившись на 5 відсотків у порівнянні з аналогічним показником 2009 року. Тоді рекламні доходи газет досягали 6,4 мільярда доларів.

На початку грудня Газетний асоціація Америки (NAA) зазначала, що в цілому ринок знаходиться в процесі стабілізації, оскільки темпи зниження рекламної виручки почали сповільнюватися. Падіння ринку в період з липня по вересень 2010 року стало найменшим з кінця 2007 року.

Як пише портал The Venture Beat, в цілому за підсумками поточного року рекламний ринок США виросте на 3 відсотки і становитиме 168,5мільярда доларів.

За даними newsland.ru

Прокоментувати

Недавні записи

Архів