7 фішок західних інтернет-магазинів, які варто використовувати

Author lambo-cbto-admin    Category Internet     Tags ,

Я часто купую в зарубіжних магазинах. У них можна багато чому повчитися. Ось кілька "фішок" – тих, з якими я сам стикався. Реальні приклади, які можна прямо зараз використовувати в своєму бізнесі.

1. Нагадування про непорожній кошик

Всім відомий Zappos.com. Якщо ваша кошик протягом якогось часу була наповнена, але ви ніяк не оформляли замовлення, то вам приходить лист. Лист не лобове "оформите замовлення швидше". А зворушливий лист про те, що ця собачка доглядає за тим, що ви залишили – проте вона вже втомилася … може краще оформити замовлення і відпустити її на волю?

2. Безкоштовна доставка по абонентській платі

Мова про Amazon Prime. Ви платите $ 79 в рік і отримуєте безкоштовну дводенну доставку на величезну кількість товарів. Укупі з налаштованої покупкою в один клік – це чорна діра для вашого гаманця 🙂

Так, напевно, ця сума не покриває витрат на доставку. Зате збільшення покупок – напевно. Покупці не тільки купують більше, але і прив'язуються до вашого магазину.

3. Безкоштовна доставка на будь-які покупки куди завгодно.

Для Росії та України це щось неймовірне. У кращому випадку, буває безкоштовний самовивіз або доставка при сумі доставки від скількох-то тисяч рублів. І що тут? Безкоштовна доставка. Навіть з Англії, де наприклад, знаходиться Asos.com, в Росію. До речі, 6% обороту цього магазину генерують росіяни. Частота повторних покупок, впевнений, зашкалює.

4. Нотифікації по недавнім слідах.

Знову Amazon. Дивився я якось годинник. Через пару днів мені прийшло таке письмо. Причому, зі зниженою ціною. Я їх хотів, але зволікав з покупкою, періодично дивився. І періодично мені приходили схожі листи. У підсумку, годинник я купив.

Забавно, що навіть після покупки вони ще пару раз мені надсилали цей емейл. Ось думаю, в чому натяк. Як вважаєте? 🙂

5. «Stupid deal»

Музичний магазин Musiciansfriend.com. Не знаю, як краще перевести на російську, але зміст зрозумілий. І вигідно відрізняється і привертає увагу від «Товару дня» і т.д. Приклад того, як назвати звичайне в індустрії незвично.

6. Клієнти самі створюють товари.

І купують. Це навіть більше, ніж фішка. Це ціла бізнес-основа інтернет-магазину футболок Threadless. Користувачі самі створюють дизайни, самі голосують, потім це пускається у виробництво і це купується. Дозвольте вашим клієнтам безпосередньо взяти участь у вашому бізнесі, так щоб це було помітно.

7. Доставка швидше всяких очікувань.

Стандартна ситуація в усьому світі, коли є звичайна доставка і є експрес-доставка. Вони розрізняються за терміном і вартістю. Уявіть, що відчує ваш клієнт, якщо його замовлення буде доставлено швидше, ніж ви обіцяли? І підношення цього як «безкоштовна експрес» доставка цілком собі правда. Вау-ефект гарантований.

За даними  internetua.com

Прокоментувати

Недавні записи

Архів