12,9 млн дорослих жителів України користуються Інтернет щомісяця

Author ulex    Category UA-net     Tags

Сьогодні 6 жовтня в інформаційному агентстві «ІнтерМедіа консалтинг» відбулася прес-конференція Інтернет Асоціації України (ІнАУ). У заході взяли участь Голова Правління Інтернет Асоціації України Тетяна Попова, Голова комітету Інтернет Асоціації України з питань інтернет-реклами Михайло Комісарук, Директор з маркетингу дослідницької компанії InMind Олена Житник.

У ході прес-конференції були оголошені результати першого регулярного соціологічного дослідження аудиторії інтернет-користувачів, проведеного компанією InMind за замовленням Інтернет Асоціації України, а також представлений інструментарій для медіапланування. «Інтернет став обов’язковим компонентом медіа-міксу. Ринок давно потребував як в результатах професійного дослідження, що відповідає міжнародним стандартам соціологічних досліджень, так і в професійному інструменті медіапланування. Тому сьогоднішня подія є початком нового етапу у розвитку українського ринку інтернет-реклами », – зазначив Михайло Комісарук.

В Україні налічується 12900 тисяч регулярних користувачів Інтернету у віці 15 років і старше. Про це свідчать результати чергової хвилі установчого дослідження, проведеного компанією InMind за замовленням Інтернет Асоціації України (ІнАУ).

У вересні 2010 року, на підставі даних установчого дослідження, розпочала роботу перша софтверна панель інтернет-користувачів Україні: робота цієї репрезентативною медіапанель дозволяє за допомогою спеціального програмного забезпечення, встановленого на комп’ютери панелістів, здійснювати моніторинг відвідування українськими користувачами всіх інтернет-сайтів.

На сьогодні 33% всіх жителів України, або 12,9 млн, користуються Інтернетом не рідше одного разу на місяць. 8300 тисяч інтернет-користувачів проживають у великих містах і містах з чисельністю населення 50 000 +, 4,6 млн користувачів проживають у населених пунктах 50 000 -. З усіх українських інтернет-користувачів у віці старше 15 років 8700 тисяч використовують Інтернет кожен або практично кожен день. Найбільш високий рівень поширення Інтернету – серед молодих вікових груп: 61% інтернет-користувачів – від 15 до 29 років, 39% – від 30 до 44 років. Основним місцем використання Інтернету є будинок. 75% регулярних користувачів використовують для доступу в Інтернет домашній стаціонарний комп’ютер, 19% – домашній ноутбук.

Дане дослідження є настановчим та проведено InMind для Інтернет Асоціації України. Установче дослідження проводиться на щоквартальній основі для постійного моніторингу чисельності і соціально-демографічної структури користувачів Інтернету. Дані дослідження використовуються для підтримки роботи репрезентативною панелі інтернет-користувачів, на комп’ютерах учасників якої встановлено спеціальне програмне забезпечення, що дозволяє відстежувати відвідування ними всіх національних і зарубіжних інтернет-ресурсів.

За даними internetua

Прокоментувати

Недавні записи

Архів